Goedendag mensen, Ik ben samen met een maatje van me uit onze oude club gestapt omdat dat gewoon echt niet leuk meer was veel te veel van die ego's erin. We willen nu een nieuwe club starten en we zoeken nog wel wat members die hun pro ook al aardig goed ge-upgrade hebben. we zoeken zowieso 1 of 2 mensen die met any goed uit de voeten kunnen. We hebben al wel een paar verschillende opstellingen gemaakt die ook goed werken maar daar valt altijd over te praten en die zijn ook makkelijk aan te passen. mijn pro in fifa staat inmiddels op 90% voltooid. als je niet met any wil spelen maar op een andere positie is het ook goed. heb je interesse neem ff contact op, op dit forum is mijn naam sb_notorious_nl en op xboxlive is het SB NOTORIOUS NL. groetjes NOTORIOUS
Misschien wil me wel aanmelden als Any omdat me Pro best wel suckt hij is 71/72. Geef me PM of stuur me een message op Alpine20o9 als je geintresseerd bent
Ik zoek ook nog een team, ik wil gerust wel helpen je team op te bouwen, ben vooral goed op de LS en de CAM..
Ik weet niet of ik dit mag vermelden maar ik speel clubs op digitaalgras.nl Een community waar je je club kunt oprichten en uitbreiden, goed forum en leuke competities.
fifa 10 club DUTCH PRIDE inmiddels hebben we al wat goede spelers bij de nieuwe club DUTCH PRIDE, we kunnen nog steeds wel 1 of 2 goede spelers erbij gebruiken. we hebben nog een LV of een RV vrij heb je interesse plaats dan ff een berichtje of zend sb notorious nl een berichtje op xboxlive. groetjes