flight simulator, nog meer toppers? Weet iemand wanneer flight simulator op de xbox uitkomt of is het al uit? En weet iemand nog goeie games ? [edit]Dioga: Er is al een topic over goeie games, daar kun je zo'n antwoord plaatsen.. Gelieve hier allen flight simulators op te noemen [/edit]
Splinter Cell is echt DE game voor mij! i.v.m. de prachtige graphics (licht effecten) en de perfecte gameplay! Als je dit spel nog niet hebt dan zou ik nu naar de winkel rennen!!!!
Hmz .. >>Moved to Games gedoe >> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=23765 Ik pas ff de titel aan, zodat hier alleen nieuwe flightsimulators worden opgenoemd Dat is al een topic over welk spel je kunt gaan halen.. 2 is overbodig.. Over flightsimulators kan ik je geen antwoord geven..
Mij lijkt combat flight simulator leuker, ik hij meer van actie! Ik weet alleen niet wanneer hij voor de Xbox uitkomt.
Ja, lijkt me een erg goed idee. En dan live, met je co-pilot En dan nog zo'n mooit vliegstickkie kopen, heaven!
hmm er is echter 1 probleem... als je flightsim 2002 op het moeilijkste niveau speelde dan had je echt heel veel knopjes nodig ik denk niet dat ze dat kunnen verwerken op een controller of joystick..
Ja, daar heb je gelijk in. Ze kunnen wel 2 controllers per player laten gebruiken. Heb je meer knoppen
ja maar dat wordt toch ook weer onhandig... de enige manier om dat spel te spelen is of een toetsenbord ontwerpen of een soort nagemaakte cockpit dashboard.... dit betekend wel weer veel $$$
Ach, dat hebben zij ook wel in de gaten. Anders lag FS2003 voor de doos allang in schappen hoor. Jammer, anders had ik em allang!
dat zou zeker vet zijn. Yager lijkt me wel een leuke flightsim-> mooie graphics (of komt ie ondertussen niet meer op de xbox? ik heb het nieuws nl niet echt in de gaten gehouden)
Yager is al uit toch? Die lijkt me ook wel vet. Maar ik alleen geld uit aan flightsims die serieus en realistisch zijn. Maar ik denk dat die jammergenoeg nooit uit zullen komen. Weet iemand misschien of de Topgun Afterburner Flightstick van Thrustmaster iets fatsoenlijks is? Niet zoiets als die Modena 360
oeps ... foutje bedankt! edit: ik zie op tothegame dat ie op 2 mei uitkomt .. laat me de volgende keer niet zo schrikken Biscuitje