Nieuwe game gekocht !!RSC! Ik heb gisteren Rallisport Challenge gekocht samen met Modena Wheel.... beiden nog beter dan ik verwacht had. Ben nu al zwaar verslaafd...AANRADER!!!
Stuurtje kan wel beter hij stuurt aan de buitenkanten zwaarder dan in het midden, was Bter geweest als ie op elk punt even zwaar stuurde Verder is het stuurTJE ook wel aan de kleine kant wat een beetje afdoet aan het realisme ( je voelt je een beetje een Cubertje met dat stuur ipv een Xboxer) De pedalen zijn wel aight, maar het statief is niet echt zwaar waardoor je kans hebt dat de pedalen tijdens het racen wegglijden. Als je er iets zwaars achter zet ben je wel van het probleem af maaja... das niet de bedoeling Ondanks die mankementjes vind ik het gewoon veel leuker racen met de Modena dan met je controller...wouteR zei ergens op het forum dat ie niet goed te gebruiken is voor RSC maar daar ben ik het niet mee eens naar mijn mening is het gewoon ietsje moeilijker
Cker anders dan PGR de parcoursen zijn anders, de besturing is anders en het is rally racing terwijl PGR street is je kan ze makkelijk allebei hebben
Thanks voor reply, klinkt beetje als de standaard probleempjes van een stuur. Ik heb ook liever een groot stuur, alles beetje massief aanvoelend, ik wacht nog ff denk. Over PGR en RSC, die kun je zeker alletwee rustig kopen, alletwee totaal verschillend en alletwee erg tof!
Zelf ben ik ook zwaar verslaafd aan RSC. Ik ben aan het wachten op PGR (je weet wel 1 van de 2 free games) Ik ga er vanuit dat deze net zo ok is als RSC. Zelf gebruik ik geen stuurtje maar de d-pad. Dit werkt voor mij opperbest!
ik heb pgr ook mn reward pack lijstje staan samen met Amped en verder heb ik THPS3, HALO en Dead or Alive 3 Xbox Rulez
en niet alleen bij de start ik vind het altijd ook wel mooi om in multiplay ff een "klein subtiel tikje" uit te delen, waardoor je tegenstander vol de afgrond in dondert ofzo bij dat Hillclimb
ik begrijp van de meeste hier dat RSC wel gaaf is, maar is het niet beter om op collin mcrae 3 te wachten??? is toch het beste rally spel wat je kunt kopen toch? maar ja dan moet je wel weer ff geduld hebben komt geloof ik pas in september ofzo.
Ze zijn allebei gewoon vet!! De meesten zullen CMR3.0 ook wel kopen denk ik, vooral als ze RSC gaaf vinden! Maar CMR3.0 gaat echt goed worden hoop ik!
Jacco, je hebt helemaal gelijk, maar voordat CMR 3.0 uitkomt moet je als rally-liefhebber toch iets he RSC is dan een heel mooi alternatief