Nieuwe game gekocht !!RSC

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 25 mei 2002.

1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Nieuwe game gekocht !!RSC!

Ik heb gisteren Rallisport Challenge gekocht samen met Modena Wheel.... beiden nog beter dan ik verwacht had.
    Ben nu al zwaar verslaafd...AANRADER!!!

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    RSC is zeker tof. Is dat een lekker stuurtje?
    (Threadtitel beetje aangepast):)

3. Flood

Flood Guest

lijkt me ook wel vet...maar is het echt veel anders dan pgr want anders koop ik het niet

4. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    he flood stephan zegt dat je een controller s hebt nu mijn vraag: hoe?

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Stuurtje kan wel beter hij stuurt aan de buitenkanten zwaarder dan in het midden, was Bter geweest als ie op elk punt even zwaar stuurde
    Verder is het stuurTJE ook wel aan de kleine kant wat een beetje afdoet aan het realisme ( je voelt je een beetje een Cubertje met dat stuur ipv een Xboxer)
    De pedalen zijn wel aight, maar het statief is niet echt zwaar waardoor je kans hebt dat de pedalen tijdens het racen wegglijden. Als je er iets zwaars achter zet ben je wel van het probleem af maaja... das niet de bedoeling

Ondanks die mankementjes vind ik het gewoon veel leuker racen met de Modena dan met je controller...wouteR zei ergens op het forum dat ie niet goed te gebruiken is voor RSC maar daar ben ik het niet mee eens naar mijn mening is het gewoon ietsje moeilijker

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Cker anders dan PGR
    de parcoursen zijn anders, de besturing is anders en het is rally racing terwijl PGR street is

je kan ze makkelijk allebei hebben

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor reply, klinkt beetje als de standaard probleempjes van een stuur. Ik heb ook liever een groot stuur, alles beetje massief aanvoelend, ik wacht nog ff denk.
    Over PGR en RSC, die kun je zeker alletwee rustig kopen, alletwee totaal verschillend en alletwee erg tof!:)

8. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik ook zwaar verslaafd aan RSC. Ik ben aan het wachten op PGR (je weet wel 1 van de 2 free games) Ik ga er vanuit dat deze net zo ok is als RSC. Zelf gebruik ik geen stuurtje maar de d-pad. Dit werkt voor mij opperbest!

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik heb pgr ook mn reward pack lijstje staan samen met Amped

en verder heb ik THPS3, HALO en Dead or Alive 3

Xbox Rulez

10. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat niks boven elkaar lekker te rammen bij de start in RSC (multiplayer offcourse !!)

11. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en niet alleen bij de start 8)

ik vind het altijd ook wel mooi om in multiplay ff een "klein subtiel tikje" uit te delen, waardoor je tegenstander vol de afgrond in dondert ofzo bij dat Hillclimb :9

12. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, I know what what you mean !! Lachen geblazen, vooral als je gezopen hebt.

13. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    haha idd!

stoned naar de visualization van je mp3'tjes in je xbox kijken is ook een aanrader!! 8) :cool:

14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

hmz doe mij maar RSC dan.

15. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0

LOL , effe tot boven gaan !

16. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp van de meeste hier dat RSC wel gaaf is, maar is het niet beter om op collin mcrae 3 te wachten???
    is toch het beste rally spel wat je kunt kopen toch?
    maar ja dan moet je wel weer ff geduld hebben komt geloof ik pas in september ofzo.

17. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allebei gewoon vet!!
    De meesten zullen CMR3.0 ook wel kopen denk ik, vooral als ze RSC gaaf vinden!

Maar CMR3.0 gaat echt goed worden hoop ik! :)

18. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jacco, je hebt helemaal gelijk, maar voordat CMR 3.0 uitkomt moet je als rally-liefhebber toch iets he ;)

RSC is dan een heel mooi alternatief :D

Deel Deze Pagina