nieuwe game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Speaker, 1 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe game kopen maar kwee nie welke iemand een idee, ik wil iets met lekker veel agressie en geweld en iets waarbij je honderde vijande tegelijk op je af ziet komen(geen LOTR A.U.B) of gewoon een snelle beat em up(geen DOA 3 of soul caliber2)...

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ieder z'n eigen mening, lees revieuws. Huur/leen 't spel. Jij kunt zelf 't beste beoordelen at je leuk vind...

3. cdiddynl

cdiddynl Guest

wij kunnen niet gaan zeggen welk spel je moet gaan halen je moet toch zelf kiezen

4. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik daarom wil ik ook een paar spellen horen je weet wat ik wil en je ken dus vast wel een paar spellen op noemen waar dat allemaal in zit toch:p

5. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In reviews staan heel vaak dingen die niet kloppen of het is de menig van de schrijver want hij kan een game zeg maar kut vinden en ik weer heel goed snappie maar jah soms is mijn menig precies het zelfde als die van de schrijver

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kingdom Under Fire? Ach ja, lees maar reviews. Werkt altijd beter!

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Weer al zo'n thread. Lees gewoon een revieus. De schrijver ervan bekijkt vaak een boel punten en geeft niet zomaar in 1 keer een punt. Mirik heeft een boel mooie revieuws op XBW staan :) Daar zal vast een game tussenzitten die je bevalt.

Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  8. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je vertrouwt niet op de meningen van mensen die reviews schrijven en hun mening vaak beter kunnen formuleren? Maar je vertrouwt wel op de meningen van forummembers.... vreemd :confused:

Speel demo's, lees reviews, bekijk screens/trailers, zoek op internet, vraag vrienden. Maar for god sake, vraag het niet in het cheat gedeelte van het forum :+

9. P-NUT

P-NUT EdgeMaster

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Spikeout eens.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Dus? Wat is het anders dan wat je hier vraagt. Het is ook maar de mening van een XBW-member. Daar kun je het eens of oneens mee zijn. Je spreekt jezelf een beetje tegen, is het niet?:)

Anyway, dit soort threads doen we dus niet aan.
    Lees meteen de [faq]FAQ[/faq] ff door.

-Gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina