Nieuwe gamertag bijmaken

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bunkerfreak, 21 jan 2006.

  1. bunkerfreak

    bunkerfreak Devilraiser

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met het volgende probleem:

    Ik heb een xbox 360 met een xbox live gold prepaid card voor 12 maanden.
    Ik heb zelf in het begin al een gamertag gemaakt voor mijzelf, maar wil een nieuwe gamertag maken voor mijn broer die dan ook via xbox live kan spelen. Ik heb dus zijn gegevens ingevuld en als ik dit allemaal heb doorgelopen kom ik op een gegeven moment in een scherm waar ik moet kiezen wat voor abbonement ik heb. Ik kies dus voor een prepaid card em moet mijn code weer invullen. Dit heb ik dus gedaan maar dan zegt ie dat de code al bestaat. Ik heb dit opnieuw geprobeert om te kijken of ik niet zelf een verkeerde letter of cijfer heb ingedrukt, maar dat is dus niet zo. Ik weet dat je de prepaid card code maar 1 keer kunt gebruiken. Mijn vraag is dus hoe ik een tweede gamertag kan bijmaken die ook via xbox live kan spelen en zijn eigen archieviment heeft.
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet. Per kaart 1 gamertag. Je kan wel een extra offline profile maken voor je broer. Maar dan kan hij niet online spelen voor achievements.
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Of xbox live silver :p
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    de enige oplossing is nog een xbox 360
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh! om duidelijk te maken wat een Xbox 360 is natuurlijk :9

    @Redrum, waarom? je kan tog wel 2 gamertags op je 360 hebben, hadden wij eerst ook.\


    (Post verwijdert)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  6. basovich

    basovich Guest

    ja idd wahn loser die ryu.. maarja je moet dan 2 abbonementen hebben (erg kut duss)
     
  7. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk maar ik denk dat Redrum bedoelt dat je diezelfde account op een andere xbox360 recoverd en dan daar op gaat spelen.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit is wel mogelijk geloof ik.
    Een maat heeft dat op mijn Xbox 360 gedaan. Zijn account op mijn Xbox 360 gooien.
    Hij kon daarna ook op zijn account op Live.
    Maar toen hij thuis kwam, moest hij hem op zijn eigen Xbox 360 weer recoveren :{ .
    Oftewel, je blijft bezig met recoveren geloof ik, wil je op een andere Xbox 360 spelen met je eigen GamerTag.
     
  9. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon een andere lid maatschap(goedkoper dan een nieuwe XboX) ;)..
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor 800 MS points kan je je gamertag veranderen. Als je een nieuwe gamertag voor je broer wilt dan moet je ook een nieuw account aanmaken .. als hij live wilt moet hij ook een eigen prepaid kaart hebben

    dit staat touwens ook in de live vragen thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=78161
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2006

Deel Deze Pagina