Nieuwe gamesoort

Discussie in 'Algemeen' gestart door gehummel, 15 jul 2004.

  1. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens alle shooters op een hoopje zitten bekijken en vond dat je altijd de grote machtige natie(amerika) speelde en wat terroristen moest dode
    Waarom de rollen niet omdraaien en als terrorist een bezetter blokkeren:
    konvoois (konvooien :confused: ) aanvallen, voertuigen en explosieven stelen om dan te gebruiken, trainingskamp voor zelfmoordactivisten oprichten ofzo? O-)
    persoonlijk vond ik operation:flashpoint resistance zeer goed hierbij aansluiten _O_
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Omdat het (vooral in een tijd als deze) enorm fout zou zijn?
     
  3. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan
    het zou reuze verkope en het is lol
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    er is wel zo'n spel ooit uitgekomen, dat je vn mannetjes moet vermoorden ( en amerikanen ofzo ) en zelf ben je dan een irakees geloof ik. maar het spel werd als het goed is alleen daar uit gegeven
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, zoiets zou je eigenlijk uit sociaal respect niet maken, en zeker niet met de gebeurtenissen van de laatste jaren.

    Ik stem voor een virtual 3D advanced chess game.

    Edit: In damstijl.

    Edit2: En reken er maar niet op dat het reuze zou verkopen.

    Edit3: En reuze lol lijkt het me niet, beetje ziek.. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik kan de lol er niet van in zien, maar ik ben dan ook pro-Amerika. Maar zelfs als je "anti"-Amerika bent, kan je toch wel begrijpen dat zoiets te ver gaat, lijkt me.
     
  7. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom sociaal niet?
    als je terroristen afknalt vechten die ook zogezegd voor hun 'vrijheid' en hun 'goeie zaak'
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    BF1942 en de Desertcombat mod, klaar
    en waarom zou het niet mogen???
    alsof amerika altijd goed is???
    nee dus er zou ook wel een spel mogen over terroristen
    en trouwens.........
    tis maar een spelletje
     
  9. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom is het dan wel verantwoord dat een Amerikaan een Irakees vermoord?! Dat snap ik niet. Beide partijen zijn fout. Amerika moet zich gewoon helemaal tergu trekken en het aan de irakezen zelf over laten. Kijken of ze er dan zelf zoveel van bakken.
     
  10. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    hij heeft wel gelijk
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het gaat hier over terroristen die in iemand anders land zoveel chaos mogelijk proberen te zaaien. Als dat een goed en nobel doel is dan weet ik het ook niet meer.

    Ik snap niet wat het probleem is, Saddam was soieso al niet een lievertje. Dus wat is het probleem dat hij weg is? Ook al had hij op dat moment gaan massa vernietigings wapens, de kerel heeft nu al zoveel uitgevreten dat zijn afzetting en arrestatie gewoon terecht zijn.

    Maar laten we dit niet veranderen in een politieke discussie. Daarvoor kunnen we altijd nog in ASEL terecht.
     
  12. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerika moet oprotten
     
  13. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij zijn er in de ASEL er daar ook al teveel van :confused:
     
  14. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool:

    Beide partijen zijn fout, maar ons(Europa) wordt meer verteld over de goede dingen die de Amerikanen verrichten en de fouten die de Irakezen begaan. Gelukkig is een paar maanden geleden de omgang met Irakeese krijgsgevangen aan het licht gekomen, en zien we dat ook Amerika fout zit.

    Maar "Back Ontopic": Het zou inderdaad nu een beetje fout zijn om games te maken voor de Xbox, die dus uit Amerika komt, over Irakesen die "hun" soldaten kapot schieten. Het spel zou waarschijnlijk ook niet gekocht worden daar, en dan zou het waarschijnlijk hier in Europa ook niet zo'n succes worden. En zoals Killaz al zei, is er een mod te dowloaden voor Battlefield 1942. En er zullen ook vast wel voor andere spellen zulke mods zijn.
    En laten we neit vergeten dat 's werelds grootste onlinegames ooit, ook deze functie heeft. Bij CS kan je Amerikanen, en de desbetreffende tegenstander zijn. Het ligt niet direct in verband met de gebeurtenissen die de jaren zijn gebeurd, maar het lijkt erop...
     
  15. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo gaat dat nou te ver als je een spel maakt waar je amerikanen moet neerknallen daar zie je de lol niet van in, maar terroristen neerschieten wel. Nou ik vind dat spellen waar je teroristen neer moet schieten nou iets meer fout(vooral in deze tijd) het is maar hoe je het bekijkt. And Pro-amerikaans my kont

    Maar het idee van het spel is wel lache. Ergens in een stad in het midden-oosten met een paar man een amerikaanse basis aanvallen met fietsen met raketten erop. En overal waar je kan amerikanen killen op de straat of een helikoptertje uit de lucht schieten of kapen tankje rippen enzo.
     
  16. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom irakezen...waarom geen woII game waar je als duitsers speelt en dan niet multiplayer mohaa of battlefield maar echt serieus missie maps als call of duty of vietnam waar je als vietcong kunt spelen! vanalles is mogelijk...het ligt erook aan hoe je het brengt...als de amerikanen echte bad guys zijn en missies hebt waar je zo veel mogelijk mensen moet redden terwijl de amerikanen een dorp invallen en op alle mensen schieten en brand stichten en verkrachten enz, dat kun je niet maken natuurlijk, ook niet bij irakezen.

    wat wel lame was is dat ze met amerikans army (dat gratis te downloaden spel waarmee het amerikaanse leger mensen mee probeert te werven) kon je niet met amerikanen spelen maar anoniem leger bomdat ze niet wouden dat amerika ingemaakt kon worden.

    btw dessert combat mod is echt niet alleen succesvol door het de war tussen amerikane en irakezen dat spel heeft gewoon een machtig goede gameplay _O_
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas zijn jullie al bijna allemaal aan de mediapropaganda ten prooi gevallen. Waarom is het verkeerd ? Daar is misschien wel antwoord op te geven. Maar waarom mogen de games andersom wel ? Altijd de Amerikanen tegen de Arabieren of Russen en soms Aziaten. En dan de geallieerden tegen de Duitsers. Waarom mag dat dan wel ? Omdat al die spellen propaganda zijn daarom. Ik zeg niet dat het erg is, want mij maakt het niet uit wie ik ben en tegen wie ik strijd, maar de spellen zijn juist gemaakt voor mensen die dat wel uitmaakt.
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zoiezo dat games zich niet op realistische gebeurtenissen moeten baseren, hoewel ik toch veel 'plezier' heb bij het spelen van CoD of MoH. Trouwens ik mis toch echt MoH-spellen waar je als Duitser kan spelen, lijkt me echt dol om het verhaal uit een ander perspectief te zien
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De terroristen die je bijvoorbeeld in Irak tegenkomt zijn gewoon mensen die de Koran (op foute wijze 'vertalen', wat jij wilt) aangrijpen om het westen aan te vallen. Ze gaan puur naar Irak om het leven daar zo zuur mogelijk te maken, voor de Irakezen en Amerikanen. Het enige doel dat ze hebben is het land in rep en roer te krijgen zodat het hele land in opstand komt. Daar is helemaal niets moois of goeds aan.

    Het verwijderen van een dictator dat z'n eigen volk al jaren onderdrukt, die zonen heeft die nog krankzinniger zijn, vind ik het niet zo erg dat hij eindelijk eens afgezet word. Denk je dat de soldaten het zo leuk en gezellig hebben in Irak? Denk je dat Amerika Irak aanviel voor de olie (kijk naar de prijzen in de VS, als dat het duivelse plan was, dan is het 'redelijk' mislukt)? Wat is de geheime reden die Amerika had om Saddam weg te halen dat tot zoveel haat leid (onder Europeanen)?

    Wat is de reden voor de haat tegenover Amerikanen? Er vallen op het moment meer Irakezen doden door (buitenlandse) terroristen dan Amerikanen. Misschien een idee om dit (voor de zoveelste keer) te bespreken in ASEL, start maar een thread. Genoeg mensen die (ongegrond) Amerika de grond in willen stampen.

    Heb geen behoefte om in deze thread hierover verder te praten en ook niet over de (mijn inziens) absurde ideeën van de threadstarter.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is het verleden, en daar waren de Duitsers gewoon slecht, want hoe kom je in hemels naam op die vergaskampen en alles ? En dat van CS: Je hoeft niet een Amerikaan te zijn, kan ook de GIGN uit Frankrijk of iets. Ik vind dat je in deze tijd zelf moet beslissen wie goed en/of slecht zijn, en het niet door een ander laten doen. Wij steunen Amerika, maar waarom niet Irak ? Omdat ze daar het uiterlijk hebben van terroristen ? Er klopt in deze wereld een ding, en dat is het verleden.
     

Deel Deze Pagina