[XOne] nieuwe Halo 2 CLAN!!! (xbconnect)

Discussie in 'Games' gestart door apoc123, 12 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een paar vrienden van mij hebben net een nieuwe clan opgestart genaamd the guardians (jeweetwel van killed by the guardians :cool: )

We hebben wel meer leden nodig (we zyn nu met ze 4en) we willen het liefst nog 6 goede mensen erby.

Als je interesse hebt moet je me maar een msg sture of gwoon hier melden dan spreken we een keer een proefpotje af.

Als je dan van mij wint (ik ben het slechtste van de vier :9 dan kom je er cker in) maar meld hier maar als je interesse hebt

thnx

Greetz TG Lucian (das mijn nick op xbconnect)

LEDEN TOT NU TOE:
    TG Cerberus
    TG BLACK LOTUS
    TG pauli0
    TG Lucian

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    als iedereen die een nieuwe clan begint een tread zou maken dan wordt het 1 groot gekkenhuis }:]

en btw XBW is geen datingsite voor clans :p

zoek even naar de juiste thread en post daar je bericht...

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    lees de FAQ a.u.b.

Spam - Reclame etc.

Xboxworld.nl is geen uitzendbureau, bill-board of advertentie-rubriek. Het plaatsen van links naar commerciele en/of niet-commerciele websites is verboden, behalve als het zou gaan om bronvermelding. Het recruteren van mensen voor het maken van nieuwe websites is verboden. Voor meer informatie over het adverteren op XboxWorld.nl kunt u contact opnemen met adverteren@XboxWorld.nl.

Gebruik de zoekfunctie even om te zoeken naar een centrale thread eventueel.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=62947&highlight=halo clan

:) greetz

......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina