http://www.perfectphp.com/Halo2/ nieuwe info,de kwaliteit van de scans zijn slecht maar je moet er maar me leven. halo gaat de show stelen voor de consoles.
Mischien kan je deze ook even in de centrale thread van halo2 plaatsen. Staat er weer mooi wat info bij !! Edit: Ik plaats het wel even in het centrale forum van Halo2 voor je.
HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN HALO 2 WILL OWN!!!, it's obvious i made my point, kon ik maar de tijd een jaar vooruit zetten!!
Ja het is gescand Maar het is hele nieuwe info van een werkende versie die een bungiegast zat te spelen op een echte xbox!! Op alle forums waar ik ga zie je wel wat over deze scans. LEES ZE EENS
Ze zijn wel strak hoor daar niet van Wanneer komt dat blad uit ik wil namelijk het liefst goeie kwaliteit screen
Wel vreemd is dat het het juni nummer is terwijl het nog april is en zeggen dat als je dit leest de E3 ongeveer is, terwijl die pas over iets minder dan 1 maand is. Verder is het een geweldig artikel.
Ik denk dat dit gewoon in het juni nummer komt te staan, en dat hij het artikel alvast heeft geschreven en online heeft gezet ofzo /edit, dit nummer komt dan rond de E3 uit, doet de PU ook altijd, noemen ze het het april nummer terwijl het maart is snappie, daarom schrijft ie ook dat het rond de E3 is
whaaahoow , ik heb gelezen ,en vooral plaatjes gekeken ,damnit wat mooooooi .. hehe , nu krijg ik er WEER zin in ... *grommm*
Tjah iemand heeft zeker vergeten een paar dingen vergeten te jatten, deze screens zullen wel niet helemaal legaal online zijn gekomen
redelijk de bom zulke info, ik wil het magazine zelf hebben, wanneer kunnen we hem in nederland kopen?