deze stond al op de mainpage maar...... deze nog niet..... (volgens mij) veel kijkplezier *) edit/ gooi maar dicht als het al bekend was (stel je voor, ik post nieuws)
Het blijven mooie momenten hè, de E3, ingame filmpje HALO2 en info van de rest van de Xbox line-up ( denkend aan Fable en Sudeki en True Fantasy Live Online etc.) en de nieuwe Xbox Live! mogelijk heden, ik pik zo nu en dan toch echt een traantje weg van blijdschap. haha
die screens waren er al, maar in een veel lagere revolutie. Deze zijn echt scherp. de tweede heb ik nu als wallpaper
Gaven ze maar een hi-res filmpje vrij...nu kan ik slechts kwijlen op deze mooie screens en ze in de trailer plaatsen.
Ja bulten lijp. Dat filmpke mag er zekers zijn. Hopen dat bungie snel met nog één komt. Of een high resolution filmpje zodat je het bekwijlde detail nog wat beter kunt zien
deze screens zijn al een paar dagen te vinden op www.bungie.net onder halo 2 screenshots. alleen bij de screens in deze post staat er niet bungie.net linksonderin de screen
Al met al, blijven deze screens goddenlijk!! als je alleen al naar die Ghost kijkt, die glans die eraf straalt .. een woord; Geweldig!