SL Interphase heeft bekend gemaakt met een nieuwe draagbare (spel)computer bezig te zijn. Het systeem werd bekend gemaakt als de “Rogue” en is het best te vergelijken met een laptop. Hetgeen wat de Rogue echter anders maakt dan de standaard laptop is dat de gewone knoppen en muis niet aanwezig zijn, maar deze vervangen zijn door speciale knoppen. Het prototype dat door Hardware Hell besproken werd bevatte de volgende functies: 2,4 GHz Pentium 4 Mobile-processor 1GB RAM-geheugen 80GB harde schijf Tien inch LCD scherm De Rogue zal veel onderdelen bevatten die vervangen kunnen worden zodat de nieuwste spellen te spelen zullen zijn. Een netwerk/internetoptie zal ook aanwezig zijn. Bekijk onze gallery voor meer foto’s. wat denken jullie hiervan word dit de PSP beater
In je zak?In je tas mag je het eens proberen, dat lukt niet eens man! En trouwens hoe kun je weten of dit een psp beater wordt, psp is vrij weinig over bekend.....
Ik vind em niet alleen oerend lelijk. En dit ding echt bestaat mag de ontwikkelaar zich schamen. Wel heel leuk allemaal enzo. Wat de kracht is van handhelds is dat ze niet zoveel programma's op de achtergrond hebben lopen. Deze draait gewoon op xp. Dus het klinkt wel heel mooi, 2.4 ghz maar het is gewoon een goedkope pc. Jezus dat ding ziet er nie uit. Dat noem je toch geen handheld meer. Een handheld is iets van je in je broekzak of jaszak kan stoppen. Dit ding is alleen speciaal voor mij als je er ook bier in koud kan zetten.
Dit ding is helemaal niet ontworpen als handheld. Het is eerder een soortvan palmtop of laptop beater. Niet dat hij daarin zal slagen.
Het is bedoeld als een tablet pc waar je voornamelijk op gamed. Het wordt wel aangegeven als handheld, maar de bedenker daarvan moeten ze echt nog even leren wat handheld is
Ja idd. Niet kwa uiterlijk en ook niet kwa processor kracht. Tegen de tijd dat dit ding uit is is 2.4 helemaal niks meer.
ik denk niet dat het een goedkope pc word ik denk eerder een hele dure en als er windows opdraait kan er ook msn en patience op dit ding word da Bomb
Als tabletpc is ie wel handig.. Veel knoppen onder handbereik waar je normaal met andere tablet pc's met een pennetje aan het klikken bent. Dit apparaat zal imo sneller mee te werken zijn als de huidige tablet's. Als handheld is ie gewoon groot & lomp That's it.
daar krijg je koppijn van, van da ding.. niet normaal, die belachelijke kleurtjes en da lelijke ding met zun mooi schermpie 20centimeter van je oogjes af.. scheel kijken, koppijn, en uitgelachen worden.. Dat zijn de gevolgen bij een aanschaf..