Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat deel 1 nogal lang werd hier een deel 2.

    De xbox 360 is een gameconsole, die op het moment erg in trek is ;). Helaas is hij bijna nergens te krijgen, maar in deze thread kan je dus praten over de verkrijgbaarheid waar en wanneer enzo.

    Het gaat in de meeste gevallen om het Premium pakket, de Core is bijna overal te krijgen.

    Btw, even uit blijheid: Ik krijg m morgen :D
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Joene: Gefeliciteerd, je kan veel leuke speeluren verwachten met die witte doos:).
     
  3. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    juist
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja Joene, ik zie niet echt het nut in van een deel 2. Aangezien bij dit topic enkel de laatste paar pagina's ertoe doen, omdat alleen die actueel zijn. Een nieuw deel is normaal voor overzicht van verschillende zaken, maar hier hoeft dat allemaal niet. :p
    Maar goed, deel 1 werd wel érg groot idd. :)
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Oops srry dan :p daar had ik even niet zo over nagedacht: is ook niet mijn sterkste kant :+
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe jullie allemaal zo slecht aan dat Premium pakket komen, 3 simpele belletjes naar wat Media Markten, en dezelfde dag nog kon ik er 1 ophalen, en dat was begin December. Je moet het natuurlijk wel slim spelen, want via telefoon zullen ze vaak niet toegeven dat ze beschikken over Premium Consoles.

    Gewoon opbellen, vertel ze dat een ander filiaal je dit nummer heeft gegeven. Zeg dat je hem had besteld, maar bij aankomst bleek de jouwe al weg te zijn. Hang gewoon een simpel lulverhaaltje op, en zeg ze dat je is verteld dat dit filiaal wel zou beschikken over Premium consoles. Doe alsof je je genaaid voelt, ik weet zeker dat het werkt, zo heb ik er zelf ook 1 begin December weten te krijgen zonder ook dat hij besteld was.

    Verder had ik hem voor de zekerheid al bij andere winkels dezelfde dag besteld, en binnen 2 dagen had ik al van 4 verschillende winkels een telefoontje gehad dat mijn Premium 360 binnen was. Een klein beetje moeite en je hebt hem zo.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dude, jij gaat hier geen vrienden maken :D
     
  8. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk beetje moeite en je vindt hem. Maar dat is wel erg veel wat je gedan hebt. Maar zoals Geertbargeman zei "je gaat hier geen vrienden maken".
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  9. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestellen heeft idd weinig zin heb ik ook wel gemerkt, je moet gewoon winkels rondgaan.. Ik zat al meer dan een maand op een bestelling te wachten.. Dit weekend hoor ik van een vriend van me dat hij er 4 gekocht had bij de mediamarkt in Utrecht, waarvoor 1 voor mij dus.. Gewoon op de bonnefooi had ie een paar winkels gebelt omdat ie het wachten ook zat was, en meteen raak dus..

    Nu boeit het me niet meer, ik heb hem.. :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  10. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    COOL ik wil hem ook kopen miss morgen vroeg. Maar ben bang voor
    kinderziektes.
     
  11. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluksvogel. :mad:
     
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn.. Ik en die 3 vrienden van mij hebben nog 0,0 problemen ermee gehad, geen vastlopers of wat dan ook, helemaal niks.. En mijn 360 staat zelfs in een vrijwel dichte TV kast met glazen deurtjes dicht waardoor ie best warm wordt, dus kennelijk is dat ook geen probleem..
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet, ik heb er toch niemand mee genaaid? Behalve dan de winkel zelf, alsof hun dat interesseerd. Het enige wat telt, is dat je naar hun winkel komt zodat je waarschijnlijk meer gaat kopen dan alleen die 360. Zo werkt het nou eenmaal, hebben ze geen 360's, dan kopen de meeste mensen toch nog even snel iets anders. Winkels als de Media Markt zijn niet voor doelgerichte mensen, daarom zullen ze ook nooit zeggen dat ze beschikken over een schaars product via telefoon. Ik heb het namelijk zelf ondervonden. Bij mijn eerste belletje kreeg ik iemand aan de lijn die mij verzekerde dat er geen 360's waren, en dat deze ook niet voor januari binnen zouden komen. Later die dag heb ik hem daar dus gekocht. Ook in de winkel zelf zal je eerst even door moeten vragen of ze er nog hebben, in het begin waren ze daar ook heel voorzichtig mee.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mediamarkt krijgt er sowieso een stel binnen morgen. E-plaza verwacht ook een levering Bart Smit ook, dus ik vermoed zo'n beetje overal wel. Nadeel is dat bij heel veel toko's er een lange waslijst aan reserveringen ligt.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    YES!!!!!!! Ik kom thuis van mijn 2 uur durende proefwerk Nederlands, en daar staat een grote doos van de Bart Smit :D Meteen opengemaakt en alles uitgepakt natuurlijk, en dit keer is het echt de Witte doos :D

    Maar ik moet nu leren (anders mag ik niet spelen van mn ma ;)) Aardrijkskunde en CKV 2 nog morgen :'-( Ach, een 6 is voldoende. Tot ziens, beste xbw'ers ;)

    /Edit: ah fuck it, eerst spelen, dan zien we vanavond wel weer :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh en dat dankzij mij:p

    voor mensen die er nog 1 wilt, bel even naar bartsmit hoofdkantoor en vraag of ze er nog 1 hebben want er staat nog steeds op de site op=op, gewoon bellen en vragen:)
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik zag er gisteraaf nog een bij free record in utrecht staan. die op hoog caterijne.... go get it!_0/
     
  18. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dat zijn dan latere ladingen. Dus probleem met de kinderziektes is langzaam aan het oplossen of niet?
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    same for me... heb nog nergens last van gehad, behalve de scheurende CoD2 cd dan , maarja dat ligt niet aan de xbox, enne kan de 360 nie meer wegdenken nu... m'n oude box staat nu ergens in een donker hoekje te verstoffen:'-(
     
  20. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    en zo hoort het! :+ (BTW: ik zal hem verkopen als ik jouw was, is nog voldoende vraag voor!)
     

Deel Deze Pagina