Nieuwe leden-topic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hieronimus, 6 feb 2004.

  1. Hieronimus

    Hieronimus MetalFanner

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Of hebben jullie die hier al, handig om me ff voor te stellen, maar kon m niet vinden, dus bij deze:
    Heet Jeroen, speel op de xbox morrowind, ssx3, ssx tricky en nog wat zooi, fan van Metal, speel regelmatig ook wat op de pc, maar zit vooral te forummen/chatten/downen etc
     
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een oud lidmaar ik wil me wel voorstellen(zal wel een opsomtopic worden):
    Gé(afkorting van Gérard) Raijmakers, speelt nu PGR2, Top Spin, MM3 en gitaar:+. Als mijn xbox er niet zou zijn zou ik waarschijnlijk een nieuwe kopen of fifa spelen op de PC.
     
  3. Hieronimus

    Hieronimus MetalFanner

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel trouwens ook wel een beetje gitaar eh :)
     
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, vet zo'n tread! Jij bent de eerste die er zo een aanmaakt! :p

    Maargoed, als je erop staat:
    Ik ben dus Max, ik speel een beetje drumstel, ben 13 jaar en doe VWO. En als je erg veel vrije tijd hebt of gewoon het beleid wilt weten: Klikkerdeklikkerdeklik

    Veel plezier op Xboxworld!
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hieronimus, om te beginnen wil ik je van harte welkom heten op dit forum, maar zoals Tinman NL al aangaf moeten jullie er voor uitkijken dat het geen opsomtopic wordt. :)
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mag ik vragen waar dit in vredesnaam op slaat? Maar dan graag per pm of elders in dit forum, want je gaat nu een beetje off-topic.
     
  7. Relaxx

    Relaxx Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, ben ook nieuw hier. Heet Roy, ben 15 jaar en woon in almere.
    Speel vooral C-Strike op me xbox, ennuh..tja wat nog meer?
    Xbox gekozen omdat ik er verslaafd aan ben vanaf dat het gestond:p En op dit forum gekomen via ander forum..zal de naam niet noemen ga niet reclame maken
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2004
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien is het leuk als jullie ook een beetje vertellen waarom je voor de Xbox hebt gekozen en hoe je op XBW bent gekomen. Voor een beetje diepgang :eek::)
     
  9. Lionhard

    Lionhard Guest

    Ik heb de xbox gekozen op het eerste gezicht omdat ik iets wou voor mij verjaardag en heb gehoord dat midtown madness 3 op de xbox kwam... en ik was toen helemaal verslaafd aan mm2. dus heb met name daarom een xbox gekocht.

    /edit en ik wist in het begin niks af van xbw tot ik theone2000 ontmoette en die begon enthousiast te vertellen dus ik d8.. laat ik eens gaan kijken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2004
  10. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox gekozen omdat mijn neef er een had en ik geen zin had om steeds weer naar hem te fietsen.
    Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik op xbw.nl terecht ben gekomen, volgens mij door mensen die ik op Live ontmoette...
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan ook een oud lid net zoals Tinman.... Maar ik zal me toch even voorstellen. Ik ben Rick, ik hou van Xboxen, vooral shooters, ik speel dus veel Halo en XIII. Ik heb mijn xbox gekocht omdat ik een opvolger van mijn Nintendo 64 toen zocht. Playstation 2? Nee, die controllers vind ik niks. Toen was het kiezen tussen een Nintendo Gamecube of een Xbox, Xboxlive en een harddisk zei voor mij genoeg. Toen ging ik Xboxmagazine lezen, zag ik een Soapbox. 'Meediscussieren? www.xboxworld.nl maar dat ging het ene oor in en het andere eruit. Wat later ging ik Google is proberen. Nou, daar stond hij. En ik heb er nog nooit spijt van gehad, Xbox was leuk, goeie site voor xboxnieuws, en xboxlive daarmee blijft xbox op nummer 1 staan.

    Dan heb ik me nu ook voorgesteld...
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2004
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, ik ben René. Ik ben hier ook al wat langer :) Na jaren op een Nintendo 64 gespeeld te hebben zag ik voor het eerst een next gen console in werking. Gran Turismo. Wow, dat wou ik ook... 10x mooier als Ridge Racer 64 8)
    Dus ik lief aan de sint vragen of ik ook zo'n next-gen console mocht. Dus op 6 december in de ochtend lag daar een groot pakkie op tafel :eek: En wat zat er in; géén playstation 2, géén gamecube, maar een échte Xbox! De goede sint heeft mij dus het goede pad opgestuurd.
    Ik hou van heel veel games. Zolang ze maar uitdagend zijn. Minder hou ik van shooters en RPG's.
    Ik ben op xbw gekomen via xbox.nl, en daar heb ik nooit spijt van gehad. Ik check deze site elke dag (meestal nog wel vaker en op rare tijdstippen; zie de tijd bij deze post:+) met veel plezier en probeer hier mijn bijdrage te leveren aan een leuk doch informatief forum.

    M'n best game ever is Shenmue II :) (vandaar mijn avatar)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2004
  13. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had voor mijn verjaardag een xbox gekregen, ik wist amper dat dat ding bestond. Ik wilde eerst de hele tijd een Ps2, maar toen ik in de winkel kwam was ik veel meer onder de indruk van de XBOX. Via Dutchfighter, ook een Xbw Lid, kwam ik in aanraking met deze site, ik zit er nu nog elke dag op.
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoi allemaal ik ben dan wel een wat ouder lid maar toch ff voorstellen :9
    Mijn naam is Jorn, 17 jaar jong en woon in het zonnige zuiden. Na jarenlang spelen op de NES en SNES heb ik ook hard moeten werken om me een Xbox te kunnen kopen :D Nu zit ik bijna iedere dag op xbw.nl en dat zal nog jaren duren :D

    adieje
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik ben christian Verhoek. Ben 14 jaar, speelt voornamelijk GTA en Halo. Allang uitgespeeld natuurlijk maar boeit nog steeds.

    En ben trug van weggeweest want had een zwaar gecrashte PC.
     
  16. evdz

    evdz The Grinchmeister..

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nieuw hier ;)
    Edwin, 23 jaar, inmiddels afgestudeerd aan de HEAO, maar mag nog altijd graag een spelletje spelen..

    Ik heb sinds dit weekend een xbox, geruild tegen wat DVD's.. Heb ook ee NGC, met Mariokart (super voor een avondje met vrienden!)

    Ben op XBW gekomen via een opmerking van iemand op dvdforum.nl (a la "heb ik ook op xboxworld gelezen") en voila!

    Binnen een paar dagen een paar spellen geruild, dus ben erg tevreden!
    Gr.
    Edwin
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    niet nieuw hier. maar toch ff voorstellen ik ben Tim ben 25 jaar. ik ben aan een xbox gekomen omdat mijn huidige pc gewoon "weer" niet snel genoeg was voor de games.. en ik had geen zin om honderden euro's te moeten neer leggen voor een nieuwe processor en nieuwe video kaart. ook het feit dat spellen het soms gewoon niet deden op mijn pc, gaf uiteindelijk de doorslag. spel in de lade lade dicht en gamen maar... echt geweldig.
    en hoe ik op xboxworld.nl ben gekomen doormiddel van google.nl
     
  18. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hier nog niet zo lang lid. Ik heet Robbert ben 15 jaar. Ik had een PS1 en ik wou een nieuwe. Eerst wou ik een PS2, toen hoorde ik via een vriend dat XBOX veel beter was, maar dat zeggen ze nu allemaal, als hij een GC had dan zei hij dat die beter was. Maar ik dus ff internet afgegaan waarom XBOX beter was. Toen stond er ergens "great graphics and a harddisk and XBOX LIVE" Die eerste 3 spraken me meteen aan. dat Live heb ik geen ervaring mee. Toen ging ik de prijzen van de PS2 en XBOX opzoeken en ze waren even duur. Dus dan word het de XBOX.

    Ik heb er nog steeds geen spijt van. Als ik de PS2 had gehad dan zat ik niet zo lang te PS2-en want de PS1 begon ook steeds minder te worden. Nu zit ik elke dag wel 2 à 3 uur op de XBOX en in het weekend wel meer (Nu helaas niet omdat me TV naar de knoppen is)

    Ik ben hier gekomen door de XBM die ik bij de XBOX kreeg. Er stond in de Soapbox een verwijzing naar XBW.
     
  19. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Ik zwerf al vrij lang rond hier en het bevalt me wel, de meeste mensen kennen me nu ook zo'n btje wel denk :) Anyway..de groetn!
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben Jordi ;) Ben niet echt nieuw hier maar goed dat schijnt niks uit te maken :). Ben nu 19 jaar, en ik heb ook nog een cube met maar 2 games.

    Zit bijna sinds de lancering van v2 bij XBW, en ben er gekomen doordat Wouter ook op een ander forum over XBW aan het vertellen was. Toen ben ik eens gaan kijken en heb me aangemeld als mederwerker. En voila :)

    En Q Dancer, niet iedereen kent je hoor :D
     

Deel Deze Pagina