Nieuwe levels Splinter cell PT, waarneer?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tha messenger, 22 mei 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Splinter Cell 2 content

In de afgelopen XBM stond dat er nieuwe online multiplayer levels verwacht worden. Wat hopen jullie, een 2e warehouse _O_ :D , een verbeterde vertigo-plaza of toch een grotere museum? Ik hoop op meer levels met sectoren die je kunt openen a la warehouse. Het zou ook leuk zijn als ze meer snufjes voor de merceneries maken zodat mercenarie spelen (nog) aantrekkelijker worden. Dit geld voor de spies natuurlijk ook. Waar hopen jullie op? Waarneer gaat dit gebeuren?

Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  2. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb geen idee wanneer maar ik zou wel een groter museum willen, vind het museum best wel grappig, maar wat ze ook brengen.. het wordt toch wel goed en ook al zuigt het.. de gameplay laat je er niet op letten.. toch?

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Of miss een nieuw SP level! _O_

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Of misschien geld terug...

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    of misschien jungle level :D + airport level :) that's what i think/hope.. Maar ik weet niet of hier wel een nieuw topic voor nodig is, het wordt overal al behandeld in 4andere SC:pT (van de 10fzow) topics..

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    of wat dacht je van een echt museum? met beelden en opgezette dingen etc.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    wa hebbe jullie allemaal met musea? Van gamers zou je toch wel wat anders denken lijkt me :cool:.. denken jullie aan een a la The Getaway(ps2) museum? Doe mij maar jungle.. echt iets anders.. en een airport, of nog leuker, een stukje stad (straten..)

8. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets past, naar mijn mening, niet echt in dit spel. Dan wordt het wel erg moeilijk om iemand te be-sneaken als het allemaal zo open is.

Ik ben echt blij met die nieuwe update en die nieuwe levels mogen van mij ook snel komen! :cool:

9. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    lekker veel SP levels als je het aan mij zou liggen. als het kan ook nog levels die het verhaal vewrder vertellen.

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Najah zeg.. Wat ik zeg is wel heel breed, daar kun je moeilijk zo'n conclusie uit trekken.. Ik heb het ook niet over een vice-city stad.. maar over een reeks straten met daken etc.. Dat zou nu eenmaal heel leuk zijn, met een watchbunker op een gebouwtje.. de mogelijkheden zijn er ;) maarruhm.. het is wanneer.. niet waarneer.. en deze thread vind ik echt net iets te veel van het goede.. er zijn al een stuk of 10 SC:pT topics.. Maar er dan een SC:pT content thread van :cool:

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    content dan. een stuk stad zou cker vet zijn. Willen jullie de levels juist groter hebben of beter gebalanceerd of met sectoren?

hoe verander ik de hoofdtitel?

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, een junglelevel lijkt me ook dik. Of een ander buitenterrein...

13. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou ook graag een level willen zien met veel water erin.

of een groot landhuis met zwembad en al, dit zou ook best leuk kunnen zijn

Ook zou een lv in een wolkenkrabber leuk zijn waarbij je dan als spy op het dak begint en dat je dan moet abseilen en dan op een gegeven moment door een raam naar binnen springen..

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Doed .... Sam kan niet zwemmen, dat heb ik heel van uitgetest in het level Oil-Rig in deel 1 :cool:

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je speelt in de mp niet met sam :+

16. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    met veel water bedoel ik dus moeras achtige gebieden met water tot je middel
    net zoals het water in het begin van de SP in sc pt

17. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    Een bouwterrein zo heel erg vet zijn, gewoon soort van warehouse alleen dan buiten en 's nachts. Dat lijkt me echt vet!

Of buiten in een krottenwijk, allemaal kleine (soort van) flatjes bij elkaar en allemaal van die trappen die naar de daken lijden enzo, dat lijkt me nou vet! Als die levels komen dan zal ik dit spel voorlopig nog een hele lange tijd spelen

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Iets zou al gaaf zijn..... :{

19. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja ok, maar als je dan zo'n duf level krijgt

20. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet iemand nou wanneer die nieuwe levels komen?

Deel Deze Pagina