ja jullie lezen het goed en hij is gewoon in nederland te koop en hij is gewoon zwart tof he!!!! kijk hier maar eens!!!!! en dat voor maar 50 eurotjes en met ingebouwde laser!!!!!!!
geen bron, ik weet het ook niet 100% zker, volgens mij heb ik er iets over gelezen op www.Xboxarena.nl **EDIT** Wel een bron: http://www.xboxarena.nl/article.php?id=601&sid=784b30870818518dcbfd68d83c7f895d
sorry maar je moet wel ff goed je bron lezen vriend: quote van jou bron: Zo zal je in verschillende Europese landen deze game samen kunnen kopen met de Beretta Lightgun. Een wapen die er zeer realistisch uitziet, en dit is meteen de reden waarom je deze gun dus niet in Nederland tegen zal komen. dus dan is die scorpion 3 een beter alternatief dan die madcatz!! vind ik
Overigens stond mijn nieuwpost op de XBW main eerst online, lees dan voor de gein nog eens het artikel van Xboxarena, lijkt verdacht veel op elkaar, vind je niet? Maar nogmaals, Beretta komt hier dus niet legaal het land in...
Lekker triest zeg.. en totaal geen bronvermelding ofzo. Maar iig, ik haal uiteraard gewoon de Beretta uit Belgie.
Er staat trouwens bij dat die pas leverbaar is/wordt vanaf APRIL ! Dus ik wacht nog wel een paar weken of er een totale aanbieding komt op: House of the Dead III inkl. BERETTA 92FS Lightgun ?! In Duitsland is er al een voorinschrijving van € 92,99 zie deze onderstaande link (hopelijk gaat het goed ?) Ziet er tof uit volgens mij ! Zie deze Duitse link: Wat vinden jullie hiervan ?