Nieuwe limited edition Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Toyota Yaris, 29 jan 2004.

  1. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker mooi uit, zou ik best wel willen hebben!
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Erg mooi! Stukken mooier als die groene.
     
  4. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    w00t, ik zeg: 'Schitterend!'
     
  5. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg...foute zet,Bill!!!
    Waarom iedereen de ogen uitsteken met een nieuwe versie?
    Wij hebben een (vaak nog duurdere) oude doos....door ons zijn ze onder de aandacht gebracht(wij zijn pioniers)
    En als je 2 jaar na dato ook eindelijk een doos gaat halen....je GC aan de wilgen gehangen bv.....word je beloont met een hele strakken uitvoering.
    Ik vind het dus regelrechte naaistreken die limited editions!!!

    Voor mij persoonlijk zal het me een reet roesten,mijne staat onderin de tv-kast...niks van te zien.....maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die een open kastje hebben..of hem ergens anders in het zicht hebben staan......dan is het leuk als het mooi oogt....en laten we eerlijk zijn;
    De xbox haalt het bij lange na niet ten opzicht van de ps2..al is het aleen al omdat je die nog rechtop kan zetten(oogt gelijk beter)

    De groene xbox vond ik al oke,deze is helemaal top....maar zal hem nooit kopen!!!!...heb een zwarte...heb Bill groot gemaakt ;-)
     
  6. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    MOOOOIII!!!!!:cool: :cool: :cool:
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Beetje dom om dan te zeggen dat je genaaid bent. Elk bedrijf wil zo veel mogelijk omzet. Als dit een manier daarvoor is, waarom niet?
    Hoe meer Xboxjes op de wereld, hoe meer vreugd.

    Als jij een Pentium 3 hebt gekocht, en een jaar later komt een pentium 4 uit. Dan vind je het toch ook geen probleem :confused:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou zweren dat ik op zo'n soort gelijke thread gereageerd heb ... ik kan hem alleen niet vinden :confused:

    Hij komt 6 maart 2004 uit ... heeft een 20 GB HDD en hij is mooi ... heel mooi ... met andere woorden die ga ik voor mijn verjaardag kopen!
     
  9. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier geloof ik inderdaad ook al eens ergens hier plaatjes of een link naar zien zwerven. Hij is inderdaad wel zeer mooi ... maarja ... Ik heb 'n XBox, de "mooie" zwarte variant ... en net weer 'n nieuwe, wegens reparatie :D

    Daar hou ik het dus maar bij.
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem halen denk ik, voor mijn huidige xbox verloopt dan de garantie dus een nieuwe is wel welkom.
    Mijn oudere Xbox ga ik dan denk ik vooral gebruiken voor dvd's te bekijken en mee te nemen naar LAN's (no way dat ik hem weg ga doen, al teveel lol mee gehad) en de nieuwe ga ik dan gebruiken voor te gamen.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    hier ff de screens:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij praat over vooruitgang...dus beter,das geen punt

    Dit is gewoon een ordi xbox alleen in een kinky jasje...vind ik jammer...breng eerst mooie uit,betaal je tenslotte erg veel voor...kom dan met standaard uitvoeringen...mijn visie(misschien dom,maar oke)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    niet helemaal ordi ... de HDD is namelijk 20 GB
     
  14. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was mijn thread, Kobold heeft die verwijdert omdat het allemaal maar speculatie is en nog helemaal niks bevestigd is.
    Wie weet gaat het wel om een gefotosoepte debug-xbox ofzo.
    Dat van die 20gig was trouwens ook maar een gerucht.

    Ik zou het wel apprecieren dat Kobold nu consequent is en hier nu ook op reageert...
     
  15. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aha het is een gerucht... vond het al vaag dat de thread verdwenen was... :) ... maar goed we zullen zien ... de plaatjes lijken me redelijk echt ... maar de fotosoeper heeft dan veel lof verdiend ;)
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Vaag, ik weet 100% zeker dat ik een thread heb gezien over dezelfde Xbox in Xbox Hardware/Accessoires forum :eek: :mad:

    Maar goed, de crystal pack ziet er leuk uit maar niks voor mij..
     
  18. Lionhard

    Lionhard Guest

    mijn groene is ook mooi hoor... deze is allen zilver. de mijne is groen...

    groen is kleur van xbox en zilver heeft niet echt iets met xbox te maken.

    alleen in de controller ben ik geintresseerd 8)
     
  19. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat deze mooie machine zeker komen. Het bericht staat nu ook op gamesrader:

    http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=28331&subsectionid=1586

    En deze website draait als subdomein onder msn.co.uk, als je kan rekenen dan kom je hier ook wel uit ;) .

    PS Lorre, ik denk dat je verwijderde thread op dat moment een te zeer algemene speculatieve lading had. Als ze die dan laten staan dan kun je op allerlei hoogstwaarschijnlijkheden gaan speculeren en als er dan enkele dingen vanuit komen dan roept men: ik zei het toch!. Volgens mij willen ze dat niet op forum. Maar wat maakt het uit! Deze nieuwe uitvoering Xbox ziet er uberkewl uit en daar gaat het om! Wel toepasselijk die white crystal look met al die sneeuw van de laatste 24 uur. Zullen ze er bij Microsoft op gewacht hebben.. ;)

    GRTZ Toyota Yaris!
     
  20. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ..tja ... ik kan maar 1 ding zeggen. --->

    There is a price to pay when you wanna be 1st on the big XBox bandwagon .... Nou, dit is er 1 van :mad: ....

    Stiekem 'n beetje spijt dat ik m'n XBox nu al anderhalf jaar heb .......

    NOT :D
     

Deel Deze Pagina