nieuwe "Mijn Xbox" op Xbox.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 3 mei 2006.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox Live en Xbox.com is weer online en hoe!

Wow is nu veel overzichtelijker! Xbox Live Calendar, Marketplace, Upcoming Games, quick vriendenlijst, recente spelers alles op een plek. En berichten via Xbox.com versturen _O_ Het wordt steeds mooier voor ons Xbox 360 bezitters8)

Edit: lol je kan ook berichten naar jezelf sturen en daarop ook weer beantwoorden...dat klopt volgens mij niet.

Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er vettttttttttt uit!

nou wil ik nog kunnen msn met iemand die met z'n 360 speelt!

3. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo klopt dat niet :eek: is toch best logisch?

met e-mail kun je dat ook

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ziet er ok uit snap alleen niet waarvoor dan alles zolang plat moets gaan.
    beetje raar.

5. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geestig :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ze ook het nodige hebben gedaan dat wij niet direct kunnen zien. Zo denk ik dat ze ook bezig zijn geweest met de Xbox Live servers voor de komende E3.

7. basovich

basovich Guest

kan iemand mij helpen?!!..

ik heb mij ook al de hele tijd proberen aan te melden om xbox.com maar nou heb ik mijn gamertag gekoppeld aan een XS4ALL mail-adres, en nu kan ik mij de hele tijd niet aanmelden..weet iemand hoe ik deze kan veranderen naar een hotmail adres.

bvd bas

8. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij loopt oa xbox live marketplace beter, de menutjes gaan allemaal sneller enz. Meer mensen die dat idee hebben?

9. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw aanmelden met dat nieuwe E-mail adres... en dan je gamertag weer koppelen...

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dit is zeker chil. ZIt ik een xbox spel te spelen. En dan zie je niet of je een message krijgt. Kijk je onder het spelen op xbox.com en dan kan je ze lezen en terug sturen :D

11. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik eerlijk ben vind ik het "My Xbox" te druk. Je kunt nou dingen zien waar ik niet echt geinteresseerd in ben. Bijvoorbeeld: Een game zoeken, Binnenkort op Xbox, Xbox Live Calendar. En dan Compare Games kan je ook via profiel doen en dan heb je ook meteen heel de lijst.

12. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat plaatjes van de Update:

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dus geen berichten sturen voor silver abbonnees?

14. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Het was te verwachten dat goud members extra voordelen zouden krijgen dan zilver members maar dit is nog lang niet alles...

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik weet het. Maar ik denk dat 'goud' zoals jij het zegt op den duur gratis wordt.

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Mis ik iets? Live ziet er nog precies hetzelfde uit..of moet ik iets downloade?
    Ik denk dat we een kans hebben dat goud gratis wordt, als PS3 online ook totaal gratis wordt...

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2006
  17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    PS3 werd toch niet gratis? :confused:

zou wel fijn zijn: koop je je voor 60 euro zo een jaar abbo, blijkt dat 1 week later Gold gratis wordt gemaakt 8) :+

das dan fijn :9

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Jawel alleen zal er voor bepaalde content betaald moeten worden. Maar online wordt het gratis :)

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Omtossen in MS points misschien?
    Hier had ik ook aan gedacht.
    Microsoft moet van te voren al een strijd voeren, er voor zorgen dat iedereen nú een 360 in huis heeft. En niet zodra de PS3 en de Wii op de markt is dat ze mensen laten kiezen. Ze moeten nu hun slag slaan en bijv. als eerste stap gold afschaffen en dat gratis maken. Dus als zij dat daar bij MS ook door hebben zullen ze misschien na de E3 al verscheidene nieuwe stappen doorvoeren.

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, op 1 of ander manier werkt www.xbox.com bij mij niet goed, ik kan nu niemand zijn games meer bekijken, als ik berichten wil sturen, dan krijg ik een bericht dat ik daartoe niet gemachtigd ben.

Deel Deze Pagina