Hallo, Ik ben van plan om voor mijn Xbox 360 Eite een nieuwe monitor (dus geen tv) te kopen. De monitor die ik op het oog heb heeft een VGA en een HDMI aansluiting. Ook heeft het scherm een groene aansluiting om oortjes of een speaker setje aan te sluiten. Als ik de microsoft Xbox HDMI kabel koop heb ik dan ook geluid via de aansluiting voor de oortjes die op het beeldscherm zit? (ik heb er verder geen pc op aangesloten) Groet, Rick
als je zeker bent dat dit een koptelefoon out aansluiting is, dan komt daar t geluid uit icm n koptelefoon ja. Waarom wil je de microsoft hdmi met audiodongle kopen dan? als je n surround hebt met optische ingang, dan is dat wèl n goed idee. Anders koop je een hdmi van 10 euro. zorg dat je monitor n reso heeft van 1920x1080 en niet hoger.
IIyama E2410HDS Ik heb die audio dongle van microsoft niet nodig, kan ik dan gewoon elke huis tuin en keuken hdmi kabel op mijn xbox aansluiten?
Ja, dat kan. Dus een gewone HDMI kabel gebruiken, en de koptelefoon ingang van de monitor gebruiken om je geluid door te sturen naar een speakersetje. Als je meer vragen heb ik verwijs ik je door naar de Computer Monitor Thread. Deze gaat nu op slot, aangezien je vragen zijn beantwoord.