Kan iemand vertellen welke reviews er in de nieuwe official xbox magazine zitten?? (dus het nummer met o.a. de demo's van oddworld, doa Want bij mij hebben ze hem nog niet in de winkel maar misschien heeft iemand hem al??
hebben ze geen site? anyway vinden jullie ook niet dat de cover zo lelijk is? althans als het dezelfde is als op de site, want ik heb ze nog niet in een winkel zien liggen.
site is www.officialxboxmagazine.co.uk cover is hetzelfde als op de site ja, maar ja mn keuze voor een blad hangt niet van een mooie of een lelijke cover maar van de inhoud af... Enne de inhoud van dat blad vind ik heel goed en vooral de demo cd''s zijn leuk.....
Ik heb hem vandaag gehaald, staan reviews in van o.a.: Gun Valkyrie.. En nog meer games, teveel om op te noemen eigenlijk!! Gewoon kopen die handel, is een goed blad staat echt veel informatie in..
gun valkyrie, deadly skies, espn wintersports, crash, f1 2002, ufc tapuot, knokout kings, simps. road rage, artic thunder, test drive off road, blood omen 2, Nba ins. drive, Obi wan, Crash bandivoot, fifa world cup, iss2 nu teverden
12 Huge reviews. Including: -- Blood Omen 2 -- Jet Set Radio Future -- UFC Tapout -- Tony Hawk 3 -- Gun Valkyrie -- WWF Raw -- Inside Drive 2002 -- NBA 2K2 And much, much more.
bedankt.....k ga hem ook maar ff snel kopen touwens....welk cijfer geven ze voor nba inside drive 2002? kheb die gekozen bij mn reward pack maar wil wel ff weten of ie een beetje goed is
7.2 is niet erg hoog maar ja kan er mee door...kan je trouwens die demo's van cel damage en doa 3 met multiplayer spelen?
Zijn demo's, dus denk het niet... alhoewel, bij je favo gamesboer kun je wel DOA3 met multi spelen...
Magazine is erg mooi dit maal, evenals de demo disc die erbij zit. Is echt aan te raden! Je kan Gun Valkyre spelen (openings stage), maar ook DOA 3 (time attack met keuze uit 8 karakters), Oddworld (level 6) en Cel Damage (1 compleet level). Verder 8 movies van games, waarvan er één zelfs meerdere games toont.
Gun Valkyrie speelt lekker joh.. En mooi dat het is.. Cel Damage is bout veel te snel en onoverzichtelijk.. DOA3 je kan tag battle time attack doen, of alleen time attack.. Buffy the Vampire Slayer filmpje is ook mooi, maar volgens mij is dit spel nog niet helemaal af.. Het spel haperde nog al op sommige stukken, maar heftige shit zeg!!
Ik wil em ook. Heb nou bij 3 of 4 zaken gekeken (als ik d'r toevallig langsliep, maar geen een had em
Ik heb alleen deel 2 van OXM en ik moet zeggen dat het een zeer kritisch blad is. Verwacht geen superhoge cijfers. Alleen echt hele goede games krijgen een hoog cijfer. Morgen ff kijken of deel 3 in de winkel ligt
Vraagie: oeveel kost da blad in de betere winkel In eoro's want ik z'n nen belg en anders moet ek die gulden omrekenen-> veel te lastig Love my box...oja tijd om hem in zijn bedjen te steken
hij kost 14 euro en ik zeg het sowieso wel in euros want wij hier in Nederland betalen ook gewoon met euro's net als in belgie