ik heb de nieuwe OXM al weer binnen en dit staat erop: 6 playable demos 1.RTCW: tides of war (2 full levels) 2.Mechassault (een compleet level) 3.Yager ( one mission) 4.V-Rally 3 5.Fung Fu Chaos 6.Mortal combat. Movies: Enter The Matrix True Crime moto GP 2 Play en meer.. ik heb nog niks gespeelt, maar het zijn niet echt super exclusieve games 9ofzow.(ben te druk bezig met Shenmue 2) owja voor ik het vergeet, volgende maand(nr 17) krijg je ook Moto GP als demo Nr 17 is te koop op 17 mei
Niet echt veel spellen die mij boeien moto gp demo zeg je ?? strak dat moet ik hebben, btw 10 dagen nadat nr 17 uitkomt ligt moto gp 2 in de winkels! ^^
let wel ff op: 17 mei is de dag dat de abonnee`s hem binnenkrijgen en de winkels in Engeland!!! @xenox, ik weet het echt niet, ik ben te druk bezig met Shenmue. die demo test ik pas in het weekend
` Aha nou dan hoef ik hem niet te halen want moto Gp 2 ligt dus tegen de tijd dat ie hier is waarschijnlijk al bij mij op de deurmat
heb gisteren OXM 15 gehaald met 8 demo's maar wel bagger. maar vind het een erg goed blad. niet alleen om de demo's. alleen ik kan niet subscriben. of ja ik zou niet weten hoe.
nja ik ben lid , ik krijg em vaak 2 weken eerder als Bruna/primera etc je kunt heel gemakkelijk lid worden op: www.officialxboxmagazine.co.uk (jawel je hebt een CC nodig) owja er zit wel een prijskaartje aan: 79 pond maar goed dan heb je wel 13 nrs (= 13 coole demo discs) overgens ben je dan maar 9,80 ofzow per boekje kwijt!! en dat splinter Cell level? k zou het niet weten . ik heb de disc nog niet eens aangeraakt:{
Daar issie de prijs die erop staat, geen id hoeveel dat is, maar denk wel dat et scheelt, want je hebt geen importkosten. Maar ja, Engeland is nogal duur.