Hallo mensen, Een vriend van mij heeft een nieuwe pc van Acer. Nu doet dat ding het gewoon goed, maar als hij zijn twee speakers en subwoofer aansluit krijgt hij geen geluid uit de subwoofer, wel uit zijn twee speakers. Nu heeft hij die speakers op mijn pc aangesloten, en daar deed die subwoofer het wel gewoon. Misschien zien wij iets over het hoofd? Want wij weten niet hoe je dit probleem moet oplossen. Het geluid wordt geregeld geloof ik in het Realtek HD Audio Configuratie. Vraag is, hoe krijgt hij zijn subwoofer werkende op zijn pc? Alvast bedankt. ps; mocht hier al een topic voor zijn, svp mijn vraag daarnaar toe verplaatsen.
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het bij zijn computer wel goed zat. En als je rechts onderin de startbalk volumeregeling opent en van daaruit opties selecteert, vervolgens eigenschappen kan je subwoofer, bass boost, front, rear speakers selecteren. Misschien dat het iets uitmaakt? Dus even voor alle duidelijkheid: Volumeregeling --> Opties --> Eigenschappen --> Subwoofer