Ik heb een nieuwe pc aangeschaft...... Een penium 2.6 1024 mbram 128mb ati 9600 videokaart 80 gig hardeschijf Dit naar aanleiding van mijn vorige post die sommigen misschien gelezen hebben... (over mijn pc die ik drie x opnieuw moest installeren met XP) De pc komt volgende week, ik ben benieuwd of die een beetje draait !! Nu vraag ik me af hoe ik erachter kan komen of die videokaart openGL ondersteund??
Op je bureaublad: rechtermuisknop --> eigenschappen --> geavanceerd --> en dan zou het bij 1 van de tabbladen moeten bijstaan. Jouw graka ondersteutn OpenGL, ik heb een 9000 Pro en die ondersteunt ook OpenGL.
Ok bedankt voor de info. Maar ik kan nog niet op mijn cpu kijken want ik krijg hem volgende week. Maar ik ga ervan uit dat ik hier wel redelijk spelletjes op kan spelen... Ik kon medal of honor niet spelen op mijn oude pc omdat ik geen openGL had ofzoiets... Maar blij dat deze het wel ondersteunt.
als je je kaart los de bij krijgt en zelf in je kast moet zetten dan zullen ze hoog waarschijnlijk in de doos zitten, is jouw computer een voor geinstalleerde computer, dan zullen de drivers ook al geinstalleerd zijn veel plezier
Trouwens ik hoorde dat 1024 mbram wel scheelde met het afspelen van spelletjes (snelheid)..... Ik ben trés benieuwd....Iemand al ervaring met een soortgelijke computer als ik krijg?? Graag ervaringen??