nieuwe pc.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hoosie, 20 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen, en nu had ik er eentje samengesteld op dell.nl.
    dit zijn de specs:

Intel® 865G chipset met support voor Dual Channel DDR
    Intel® Pentium® 4 Processor met HT Technology ( 3.0GHz, 1MB cache, 800MHz FSB)
    512MB Dual Channel DDR
    160GB (7200 rpm) IDE Hard Drive with 8MB DataBurst cache
    128MB GeForce FX5200 8x AGP kaart met TV-Out via S-Video

nu is mijn vraag of ik met deze specs nieuwere spellen kan spelen zoals doom 3?

2. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou sowieso geen Dell nemen maar ff langswippen bij de lokale computerboer die kan je veel beter opweg helpen met je keuze en ten tweede heel belangrijk natuurlijk vele malen goedkoper dan Dell :)

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nah jah laat ik eerst zeggen ga als je een beetje iets van pc`s weet nooit naar dell.Ten 2de is het belangerijk te weten wat je er mee wil doen er van uitgaande dat het game is zeg ik heel simpel dat je het wel kan spelen maar niet hoog en dat deze pc over 1/2 jaar verouderd is.Nog even een vraag wat is je bugdet.De zwakke punten indeze specs: de grafische kaart is verouderd en voor iets meer geld heb je een veel betere kaart en die harde schijf is ook al weer achterhaald voor+-20 euro meer (ik geloof zo uit mijn hoofd)heb je een 200 gig s-ata deze komt verder helemaal overeen met die kaart va jou maar is sneller meer uptodate(kijk even of je moederbord dit onderstuent) .Verder zou ik voor gaming een amd athlon 64bit processor aanraden.Dit is aleen een advies van mijn kant w8 ook nog even de andere reactie`s af.

4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is 128 mb grafish niet heel weinig voor nieuwe spellen, weet niet zeker maar volgens mij wel.

greetz wooly

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    neeh dat valt wel mee hoor wooly dat is gewoon goed aleen de kaart zelf is van een flink aantal series terug en de fx serie staat ook niet erg goed aangeschreven

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze vraag wordt zo ontzettend vaak gesteld, en om te voorkomen dat we overspoeld worden met nieuwe threads, kun je je vraag beter stellen in deze thread.

-Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina