Nieuwe Perfect Dark screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raptor, 14 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze al in één van de andere Perfect Dark threads gepost, maar omdat misschien niet iedereen ze dan tegen zal komen hier een apart topic. Ze zijn het wel waard na alle negatieve reacties van de afgelope dagen.

http://xboxyde.com/news_1506_fr.html

En nog een van 1up.com

Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Erg mooi. Ik denk zeker dat PDZ een hele goede game wordt. Ik heb het filmpje gezien op XBW van die mensen die tegen elkaar gamen met PDZ, en het zag er zeer indrukwekkend uit!

Misschien is het beter dat je het hier neerzet. Want deze thread wordt toch zo gesloten...

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    idd erg mooi, zie die effecten in de ramen :p

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig hoe dit er al uitziet!!!
    De N64 versie was al fantastisch...laten we hopen :)

5. Dat wijfie is ook mooi :p

6. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    En je handtekening haalt dan de worden uit mijn mond :p (edit = als je de laatste drie worden er afhaalt)

Wel richting sletje, gok ik

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    hehe.

Beter dat ze niet verder zij gegaan met die cartoonie stijl, die vond ik echt drie keer nix. Zo begint het der toch mooier uit tezien.

8. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ziet er veel beter uit dan die andere shots. Maar die waren niet echt representatief voor het spel.

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Al konden we die mtv beelden nou ff duidelijk op een groot scherm zien...

Het zou misschien handig zijn om 1 centrale perfect dark thread te beginnen. Moet iemand ff een mod pm-en.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    srry maar ik vind dit niet zoon supergraphics! ik dagt dat de box160 wel betr kon??:confused:
    deze game kan ook makkelijk op de x-box 1 (naar mijn gevoel)

11. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -al gevonden-

deze beelden zien er veel vetter uit dan de eerdere screens , toch kunnen ze nog een stuk mooier. :D

Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox 1 haalt dit niet denk ik. Of in ieder geval heel moeilijk. Je kunt duidelijk zien dat dit xbox 360 titel is vind ik, aan de manier waarom ze de dingen ontworpen hebben. Ze proberen nu dingen en durfen het aan om dingen te ontwerpen die ze op de xbox 1 niet deden. Check de 2, 3 en 4 screen. De manier waarom de lucht is gemaakt is prachtig en zoals ik nog nooit eerder heb gezien. Ook dat stuk in het water is prachtig. De screen met al die is ook mooi ontworpen al zeg ik het zelf.

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je denk wel gelijk in (Halo 2 is volgens mij mooier). Maar deze screens zijn wel een stuk mooier dan die die screens van een paar dagen geleden. Ik wil dat spel ff goed in beweging zien. Op Mtv zag je af en toe maar een flits. Joanna ziet er wel cool uit. Het wordt sowiezo een titel om in de gaten te houden. Ben eigenlijk vooral benieuwd naar de multiplayer opties.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Precies, gelieve in de andere thread even verder te gaan. Straks hebben we van elke game diverse threads omdat er steeds weer screenshots worden vrijgegeven en dat komt de overzichtelijkheid niet ten goede.
    Deze sluit ik dan ook. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina