Nieuwe prijsvraag?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 16 nov 2002.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zucht, weer nix gewonnen. Maar alle prijswinnaars (waaronder Shriko, geluksvogel) gefeliciteerd!

Mogen we stiekem al weer hopen op een nieuwe prijsvraag? Ik leef op deze manier van weekend tot weekend... :9

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je mag iig stiekem hopen dat ik niet kwaad wordt omdat je weer in het verkeerde forum post.

> Website Problemen/Opmerkingen

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Eeuh, weer? Ben je niet in de war? :confused:

Enne, geen antwoord op mn vraag?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Anyways. We hebben nu die kleine Gamexpo prijsvraag in het Gamexpo artikel. Daarna staat er iig al 1 prijsvraag vast, zo rond eind november ergens, na de Gamexpo. Er worden ook stoere goodies weggegeven op de Expo.

Hoewel het aantal prijsvragen de laatste weken bij toeval erg hoog lag zijn we (en vooral ik) altijd aan het kijken voor nieuwe prijsvragen die we kunnen regelen. Uitgevers en/of bedrijven kunnen ons natuurlijk ook altijd benaderen als ze denken hun product te kunnen promoten op XBW in ruil voor wat dingen voor de community.

Ik denk dat ik eens een poll maak naar wat voor wedstrijden jullie graag zien. De 'creatieve' wedstrijden als die van Splinter Cell en Deathrow wekten vrij positieve reactie's op hoewel je met een 3-tal vragen inspeelt op het grote publiek (dat dan mee kan doen).

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt gelijk, als je zo'n creatieve prijsvraag maakt vallen er al een hoop mensen af. Daardoor krijgt de groep die wel meedoet, een grotere winkans als ze hun best doen. Ook moet je ook echt moeite doen voor die creatieve vragen, dat maakt het extra leuk. Het andere type prijsvraag die we nu al enkele weken achter elkaar gehad hebben zijn gemakkelijk te vinden op internet. Een hele grote groep mensen doet eraan mee, dus heb je geluk als je wint. Ook al kan ik zelf vrijwel niet tekenen, ik denk toch dat de creatieve prijsvragen leuker zijn. Daar moet je je gewoon voor inzetten... Maak die poll maar s...

PS: 'T was m'n eerste keer fout posten he :9

Laatst bewerkt: 16 nov 2002
  6. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik had deze keer gewoon geluk...zal volgende keer
    ook proberen mee te doen, tenminste als die scanner
    het eens gaat doen, anders moet ik eens vragen of iemand
    digicam kan regelen, anyway who cares:p
    Door deze dingen wordt een site groot, en serieus genomen.

Ga vooral zo door!

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yup bij de wedstrijden waar we dus echt 3 vragen stellen komt het meer op geluk aan. Het is iig iets dat we moeten bespreken met uitgevers/bedrijven.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    w00t, thx! Kheb et mailtje terug gestuurd!!

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen jullie met iets creatiefs, via de normale post iets opsturen wat jullie gevraagd hebben, of gewoon via de e-mail een tekening opsturen of de slagzin beantwoorden?

10. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Als we een tekenopdracht hebben dan zal dat zo goed als zeker over de post gaan. Creativiteit is er op alle manieren, maar ik denk niet dat we richting slagzin gaan maar meer richting onze Deathrow prijsvraag, maar we moeten er nog verder over babbelen dus..:D

11. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen wachten

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Slagzin is vaak gewoon om je email adres te geven ipv echt een leuke slagzin maken. Ben daar dan ook geen voorstander van, beetje slijmen met : "Ik vind dat Xboxworld de beste Xbox website is die er bestaat met een heel leuk forum en goede reviewers"!

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wedstrijden met slagzinnen sla ik bij voorbaat al af. Je moet wel ontzettend creatief zijn om daar iets leuks van te kunnen maken, en een onafhankelijke jury natuurlijk. De Deathrow wedstrijd van de laatste keer was wel leuk, je moest er moeite voor doen. Wel hebben de echte tekenaars onder ons (Alexbox) de beste kans om te winnen. Maar de volgende keer probeer ik het ook gewoon... :9

14. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kijken jullie bij die slagzin van GameExpo nou naar, gewoon een paar inzenders eruitpicken of ga je ze echt bekijken en doorzoeken welke 5 de beste inzendingen hebben?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat Mirik gewoon de echt slechte inzenders verwijdert en de goede behoud :)

16. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan gewoon blind kiezen?

Deel Deze Pagina