Nieuwe prijzenslag op komst!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lorre, 4 sep 2003.

1. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer bijna zover, een nieuwe prijsverlaging voor de consoles is aangekondigd. Deze keer is het slagveld het Verenigd Koninkrijk, dus de kans is héél groot dat alles overwaait naar onze contreien. De PS2 zou vanaf midden oktober nog £129.99 (+/- 180€) kosten. Natuurlijk zullen Bill & the boys het daar niet bij laten en zouden ze de prijs van hun console naar £99 (+/-140€) laten zakken.
    Sony gaat ook verder gaan met het verkopen van bundels. Pro Evolution Soccer 2 & GTA: Vice City, zouden vanaf 8 oktober voor 229€ over de toonbank gaan. Ubi Soft's Prince Of Persia: Sands of Time voor 209€ & een Eye Toy bundel (console & Eye Toy Play samen met de twee gamecd's) voor 229€. Als kers op de kertsbûche (nee Praga, nie da soort bush) brengen ze het Gran Turismo 4 pack voor 209€ aan de man.
    Als tegenzet gaat Microsoft enkele acties rond Live lanceren. Ze gaan oa een goedkope standalone versie van de Xbox Communicator te koop aan bieden samen met 2 maanden gratis toegang tot de voicediensten. Veel kredietkaartloze xboxers gaan tevreden zijn met hun stap om het abboneren te vergemakkelijken. De langverwachte scratchkaarten komen eraan! We gaan de keuze krijgen om er te kopen van drie, zes, negen of twaalf maanden. Verder gaan ze ook nog enkele titels in prijs laten zakken.
    Of ook Nintendo zal meedoen in deze prijzenslag is niet bekend en weinig waarschijnlijk. Al zijn enkele bundels natuurlijk wel te verwachen.
    Het virtueel beginnen verdelen van het Sinterklaas- & kerst- of nieuwjaarsgeld kan beginnen.

Bron

Oorspronkelijk Artikel

Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De Xbox kan je bijna krijgen voor niets :eek:. Ik heb nog nooit geweten dat een console zo ver zat van de release prijs wanneer er nog geen opvolger van uit was. En de PS2 blijf toch nog altijd duurder :confused:.

Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ja das idd wel gek en de gamecube is in amerika nu ook voor een drol te koop nog geen honderd dollar dacht ik

4. he ?? das de zelfde prijs bijna als voor een ps 1 overdrijfen ze niet een beetje

5. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn zware tijden voor iedereen , dus het heeft zeker wel nut .
    En een cube voor 95/99 euro lijkt me wel rede om hem te halen .
    Maar dat zal toch wel niet hier komen , helaas .
    Kan je hem dan zeker halen in de USA voor 100 dollar ??

6. ja denk ik ook 11 dollar is meer dan 100 euro net iets meer of minder altijd

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan is de euro fel in waarde gedaald, of de dolar sterk in waard egestegen, hoe je het wil bekijken...
    Eerst je post nakijken voor je iets neerzet.

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    als dit klopt kan ik je wel8) kussen8)

alleen hoe ga je met een scratchkaart nou kunnen aantonen dat je over de 18 bent??
    want dat is de eigenlijke nut van het invoeren van je CC nummer op live... als er nu iemand gaat reageren met: dan verkopen ze het zeker alleen maar aan mensen over de achttien.. dat konden ze in het begin ook doen met dat !livebeginnerspakket.....:{

dus ik vraag me af...

ennuh als de xbox iets van 140 eurootjes gaat kosten dan is dat wel een afprijzing van:{ €100..... tja...

9. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het van een CC is zekerheid en snelle betaling (geld is dadelijk op hun rekening).

10. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    xbox voor 140 euro is erg aantrekkelijk..:D

11. Kepler

Kepler Waiting for a Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dat van een CC is dat je geen misbruik kan maken van Live (cheaten ofzo) dat ze dan je gegevens hebben. Althans dat had ik ergens gelezen.

En prijsverlaging is wel positief, hoef ik minder te sparen :)

12. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Over een jaar is de xbox gratis af te halen als het zo door gaat,
    daar heb ik niet echt problemen mee. Maar ik vind al die prijsverlagingen gewoon een beetje ver gaan. Het is voor de consument misschien wel handig maar ik heb liever dat ze dat geld gebruiken om de games goedkoper te maken of betere spellen te ontwikkelen.

13. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    echt vet vaag dat de PS2 nog steeds duurder is, maar de domme massa koopt het toch wel omdat de naam zo bekend is :confused:

14. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    99 pond??? Dat vind ik echt niet normaal meer. Kom op he dat is ie toch niet waard!!!! En dan is de ps2 nog duurder! Ik vind het echt super lachwekkend. Maar waar microsoft de spijker misslaat is denk ik toch wel hun marketing. Zelf ik loop warm als ik al die bundels zie met al die ps2 toppers erin. En dan heeft Microsoft die bundel met rally championchip. Nou dat vind ik nog al een contrast. Doe er dan Halo, Brute Force en Splinter Cell in. Als ze een beetje slim zijn doen ze volgend jaar bundels met Halo, Halo 2, Sudeki, GTA, Fable, PGR 2 en doen ze er ook een live kitje bij. Zulke bundels kunnen pas concureren met die van de ps2.

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier kan ik je niet helemaal gelijk geven hoor...Er is namelijk een budnel geweest met Halo en Splinter Cell, ook hier in België, dus ik vermoed ook in Nederland, daarnaast had je ook het sega pack ( voor bij de Xbox dan. Dan had je ook nog de pakketjes met de Xbox live starterskit ( ik geloof dat dat met Mechassault was of MM3 was)

16. Green Dwarf

Green Dwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch nieuws, nu koop ik mij terug een PS2. Ik heb dat beesje echt gemist toen ik mijn vorige verkocht, en mijn XBOX verzamelt toch alleen maar stof.

17. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de verduidelijking naast de prijsdaling komen er ook officiele bundels.

18. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar wat je aantrekelijk noemt ik hebnet 2 weken geleden een Xbox voor 200 gekocht een paar dagen later wordt het gear pack gelanceerd weer iets mis gelopen en nu wordt ons mooie doosje nog maar 140 erg leuk voor de mensen zonder Xbox maar ik vin dit niet zo leuk!|:-

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja zo kunnen we wel aan de gang blijven!
    Ik heb 'm vorig jaar november met de Sega Pack gekocht voor 259.-.

En nou kost ie nog maar 199 euro..er zijn zelfs mensen die er 400euro voor betaalt hebben.
    Maar ik en die andere hebben er al een hele tijd van kunnen genieten (want dat is het met de Xbox).
    Je weet het van te voren met die dingen, dat die gewoon dalen in prijs, en dat je eigenlijk altijd automatisch benadeeld word. Maar dat is met alles...dus het eeuwige jammeren van: "ik heb te veel betaald" vind ik een beetje achterhaald worden.

Maar that's my opinion, and hey: who am i?? O-)

20. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke' rivanof je hebt ook wel gelijk maar toch vin ik zo iets een beetje flouw voor anderre mensen

Deel Deze Pagina