Nee, maar als dit ingame is dan is dit echt een focking mooi spel Een reden voor mensen een xbox aan te schaffen.....
is dat ingame? moet je dan ingame bij een boom gaan zitten luieren? ik weet niet hoe het er in het spel aan toegaat, maar volgens mij is dat een tussenfilmpje. weet iemand wat het nou echt is?
jepz, net zoals de filmpjes van gta 3 (gecondoleerd trouwens iedereen met dit verlies maar ik heb het op de pc). met de graphics van het spel maar het is wel een filmpje denk.
Wat issie mooi!!! Project Ego ingame... Is trouwens alleen maar ingame volgens mij... Hooguit het begin en het einde niet!!
super vet!!!!! Maar ze hadden toch wel de maan gewoon rond kunnen maken in plaats van ovaal vind je niet?
Best wel raar, zo'n ovale maan waarschijnlijk een perspectivistische/perspectorische/perspectievoristische (fuck hoe heet dat?) vervorming.
Ehm dit hoorde bij een prijsvraag van PlanetXbox. (hun Ego afdeling). Je kon daar je eigen screen insturen en die zou dan verwerkt worden in het spel snappie? Dus ik weet niet pcies of dit nou al 'de verwerking in het spel' is of juist het concept dat die gast heeft ingestuurd
Die gast heeft een idee ingestuurd, en de mannen van BBB hebben zijn idee in Project Ego nagemaakt. Het is dus ingame.
Nog een jaar wachten.. Ik hoop ECHT dat ze er iets van maken, want 20 uur gameplay is opzich niet zo heeel veel voor een RPG, maar houd het uiteraard wel aantrekkelijk voor het grote publiek
Ik hoop niet dat het net zo word als Black&White.. Veel mensen waren toen erg teleurgesteld met de uiteindelijke game. BTW, WouteR, Xbox4Life heeft nog steeds niks van zich laten horen, dat filmpje komt dus denk ik niet meer voor maar op 30 Juni. De screens van het filmpje al gezien trouwens? En?
maar hier zit wel een ontzettend grote replay-waarde op he. dit spel ga ik echt wel tig keer spelen. de ene keer als een goed iemand en de andere keer als een dief of zo en ga zo maar door. fantastisch toch?