Heb er foto's van gezien en ga hem denk wel halen. Alleen, ik zit te twijfelen, nou een ps2 halen, of wachten totdat die ultra-dunne uitkomt? Is het verstandiger om te wachten? En wanneer komt die dunne eigenlijk uit?
Hij komt volgens dim+ op 15 november, zou denk ik voor die gaan, aangezien de netwerk adapter er al in zit. http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=360119
ik wacht op de dunne, komt 1 november uit. Heb hem in handen gekregen en het is een super ding. Ik raad jou ook aan omhetzelfde te doen.
Hmm, ik zal eroverna denken, maarja, het maakt toch niet uit qua graphics ofzo he? Hij heeft alleen een ander uiterlijk en een netwerk adapter erin, aagezien ik toch al Live doe, hoef ik niet persee met mn Ps2 online dan.
nee hardware is het zelfde, wel is de cd speler ge-update en is nu veel beter dan de vorige. Hij is ook bijna 10 x kleiner en lichter dan de xbox
vet duur ? zoveel kost de originele ook ?.. en wat betreft games - dat is voor iedereen anders. ik vind dat er wel genoeg aankomen. waaronder Gran Turismo en San Andreas.
Toen de Ps1 ook werd gerestyled naar de PsOne gingen de laadtijden achteruit en zag het er allemaal wat minder uit. Hopelijk is het bij deze restyle niet het geval.
Bij een presentatie van Playstation. ze lieten de spellen zien die ps de komende maanden uit zou geven, ook lieten ze de nieuwe ps zien.
Hebben ze nu dan ook dat belachelijke groene scherm eruit gehaald als je de ps2 met een rgb scart kabel verbindt. Want dat is toch echt het meest achterlijke van die ps2, koop je een ps2, rgb kabel erop, ga je dvd kijken, groen scherm. Heb dat ding toen meteen terug naar de winkel gebracht, daar geef ik geen 200 euro aan uit.