Nieuwe puntentelling SC PT

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tha messenger, 19 mei 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg net opeens als penalty -100. Ik werd al een beetje schijtziek van die puntentelling, met al die leavers enzo, krijg ik dit nu opeens :mad: . Wie weet al precies hoe het zit??

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    niet te geloven, win ik weer, weer penalty van -100 :mad: Daar gaan al mijn zuurverdiende puntjes :'-(
    Niemand die al gespeeld heeft?

Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  3. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij ook opeens zat mijn lvl op 0, maar ik ben ook niet goed, ik zoek namenlijk nog een goede teammate

en tmec NL ik ben BTW Silverjoey, heb vanavond nog met je gespeeld, toen moest IK van je leaven :p:p:p

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ghehe ja klopt, maar wie weet hoe het nieuwe systeem werkt? Ik sprak net al meerdere ventjes die van level 5 naar level 2 gedropt waren, volgens mij krijg je minpunten als je in vorige potjes als host geleaved hebt ofzo of als je leave in een ranking game.

Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  5. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    de straffen voor een game leaven zijn volgens mij veel hoger gemaakt (en terecht }:] ). Je verliest nu geloof ik afhankelijk van je level. 25,50 of 100 punten.

6. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    :) Is toch goed..komen de 'eerlijke' spelers eindelijk es voordeel....ik haat die leavers _O_ ...kgaah meteen ffies kijke of ik nog penalty krijg ;)

7. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij verliest van iemand met een lager level dan jij verlies je veel punten, heb je gewonnen van iemand met een hoger level dan jij dan krijg je veel punten.

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben er nu ook achter, dit is cker terecht. Zonder dat ik wist van dit nieuws had ik 1x geleaved omdat ik al vet snel dood was als spy en 1x moest ik essen, dat is dus wel klote. Maar ja ik haal het wel weer op. Kan je trouwens als level 1/2 nog minpunten krijgen?

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar is het ook in een freegame of alleen ranking?(das terecht)en ze moeten ook den mensen met 0 punten straffen want dat zijn de grootse leavers dus als je 0 punten hebt moet je gewoon naar -100 ofzo kunnen gaan

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gozert verzin eens een originele gamertag! :mad:

11. Kryden

Kryden Play More!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha goeie opmerking!

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb je het tegen mij?nou in iedergeval heb ik deze nickname al 5 jaar ,eerder dan voodoovince erwas......

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Splintercell heeft een update gehad, de bugs zijn eruit en wat nieuwe kleine feautures. Je wordt nu ook gestrafd of beloond voor leaven als je dat gedaan hebt of juist niet. Ik was rank 5 en leave nooit en ben nu in 1 x rank 7 :D

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het over de gamertag van de topicstarter. :cool:

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    okej :) ,no bad feelings then.

maar ff ontopic de levels zijn ook allemaal verandert nu is het zo dat je per 100 punten 1 level omhooggaat,en het is ook zo dat mensen met nul punten in de min komen te staan als ze leaven _O_ .

Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  16. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat nu pas k*t is. Als je met een host met een slechte verbinding speelt en als je zo'n kabeltje ziet op tv, dan is de verbinding uitgevallen. Daar kan je niks aan doen. Maar als je dan het volgende potje speelt dan krijg je -100 punten en die s**t.
    En ik heb gehoord van een friend dat als je 10 keer leaved dat je dan een maand schorsing krijgt. Ik geloof het niet erg, maar wat als je verbinding 10 keer uitvalt. Dan ben je wel genaaid.

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    als je weet dat je een slechte verbinding hebt moet je gewoon niet hosten. is alleen maar genaaid voor de andere spelers.

18. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mijn xbox was gisteren vastgelopen terwijl ik host was dus ik start hem opnieuw op en ga weer verder met spelen en toen had ik -100 punten.

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    kan je nergens klachten kwijt over deze Bullsh*t?

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De ranking werkt nog steeds best kut :mad:

Ze hadden het ook verplicht moeten maken op revenge te spelen :mad:

Nou is het verplicht om niet revenge te spelen op ranking :{

Deel Deze Pagina