Nieuwe Rally Game, Richard Burns Rally

Discussie in 'Algemeen' gestart door gerjan, 4 nov 2003.

1. gerjan

gerjan Guest

Genre: Rally
    Release Date: March 2004
    Players: up to 8 players

Richard Burns Rally is a rally simulation game and it is the most accurate recreation of real life rallying seen to date. Every aspect of modern rallying has been precisely modelled to allow the player to experience life as a top-class rally driver. Richard Burns Rally surpasses its rivals in every area -graphical quality, technical accuracy, car physics, gameplay and unique features. Marking a significant move forward for the rally genre, Richard Burns Rally pushes the limits of technological capability whilst revising gameplay conventions. Richard Burns Rally is a game that will both challenge and astound any fan of motorsport video games.

Richard Burns is the UK's top rally driver and winner of the 2001 World Rally Championship. He is currently leading the 2003 World Rally Championship. He will guide you through your career as a rally driver - teaching you the skills necessary to compete at the highest level.
    Endorsed & developed in conjunction with the biggest name in the world of rallying
    Unprecedented photo-realistic graphical quality
    The most realistic, accurately modelled car-handling model ever devised
    A variety of gameplay modes
    Featuring licensed rallies from around the world
    To reach the top and win a championship requires tactics, intelligence, foresight and perseverance – in addition to speed, aggression and risk taking. There is no easy ride.
    ------------------------------------------------------------------

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Kweet niet of het een goed spel wordt. De graphics zijn wel aardig maar ik denk dat dit spel niet kan tippen aan of Colin Mcrae rally 4 of Rallysport Challenge 2 of World Rally Championship 3.

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    en dat zie je aan alleen de screenshots

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk jusi wel dat het een goede kans maakt. Zeker als de gameplay in orde is. Want er zitten best leuke spelmodi in, waarin je ook tegen hem kunt racen etc.

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die graphics echt om te zoenen.
    Als het nog rijd ook ben ik tevreden hoor.:cool:

6. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    En het is ook nog ff te hopen dat het spel up to date is. Want zoals alle rally fans onder ons weten zijn de screens van Burns in een Subaru verleden tijd. Tegenwoordig behoort hij tot het Peugeot team (jammer dat hier nog geen screens van zijn.

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn top, als ie ook nog goed rijdt begin ik een Richard Burns Rally competitie :cool:

8. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben jij niet goed geïnformeerd want als dit spel volgend jaar uitkomt rijdt Richard Burns weer voor Subaru. Hij is sinds gisteren uitgeschakeld voor het WK omdat hij e.o.a vage ziekte schijnt te hebben waardoor hij een startverbod voor de laatste rally opgelegd heeft gekregen.

De makers van deze game hebben dus of heel veel mazzel of een vooruitziende blik gehad;) De screens van de Subaru kunnen natuurlijk ook toevallig gebruikt zijn.

Ziet er wel leuk uit. Maar ja, dat was bij RSC ook zo (en dat is niet mijn game, veel te arcade voor mij). Zegt dus nog helemaal niets over de game. Zou wel leuk zijn als het een goede game was. Ik vind CMR 4 goed maar er zou wat mij betreft ruimte zijn voor een zelfde soort game (qua gameplay dan) die inspeelt op spelvarianten die CMR links laat liggen of waar ze steken op laten vallen. Dat kan bijvoorbeeld Live zijn maar ik vind nog steeds de arcademode in CMR2 (op pc) geweldig. Racen tegen nog vijf andere wagens gedurende een paar rondjes zit volgens mij ook weer niet in CMR 4. Ben CMR 4 net aan het uitvogelen en het valt me wel op de het gedrag van de auto listiger is dan in CMR2. Bij gas geven breekt de wagen soms zo maar uit wat weer tijdverlies betekent. Dit heb ik in CMR 2 nooit gehad. Ook is de wegligging moeilijker goed te krijgen. Maar ja, ik begin net dus het zal nog wel beter worden.

Conqubite

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Denk daarbij niet dat Colin nog een vervolg krijgt. Dit is zijn laatste jaar (voorlopig?) in de rallysport.

Hoop zelf dat R. Burns simulatie wordt, maar ik heb mijn twijfels :{

10. conqubite

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.
    Het zou wel heel goed uitkomen. In 2004 een nieuwe game die voortgaat waar de CMR reeks is opgehouden. Als het een goede sim is die daarnaast ook nog de kruimels opraapt die CMR heeft laten vallen is het toch ook goed. :p

Conqubite

PS. En nu nog eens een goed stuurtje die FF ondersteunt met racegames die FF in de software hebben opgenomen (als ik het goed begrepen heb).

11. conqubite

Leuk Bevonden:
    0
    Even een oud draadje reanimeren. De reden hiervoor is echter niet zo leuk, eigenlijk best wel erg.:eek:

Ik ben er net achter gekomen dat Richard Burns een hersentumor heeft en daarom in 2004 niet meedoet met het WRC.|:-

Ik weet niet wat de gevolgen zijn voor deze game, dat zullen we wel zien.

Ik wens Richard Burns, hoewel hij niet mijn favo coureur is, wel al het beste toe en dat hij in 2005, gezond en wel, maar weer terug mag zijn.

Conqubite

12. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat zijn plek wordt ingenomen door Colin McRae.

Komt er ironisch genoeg misschien toch een CMR05....:+

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik kick deze thread ff uit het stof, zocht op Richard Burns Rally en vond deze de meest algemene thread! :+

Deze game spreekt mij zeeer aan, mede omdat hij zo realistisch schijnt te worden.
    Hier nog wat screens waar ik toch wel rillingen van krijg :9

14. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er zeker wel goed uit!

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat maakt me dus niet warm of koud, of zoiets lijkt op een echte rally stage.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zoals het er daar uitziet gebruiken ze bestaande wegen in het spel. Dat in tegenstelling tot Colin McRae die verzonnen stages in het spel heeft zitten.

17. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Is hier iemand die al de Xbox versie gespeelt heeft. Ik heb vanmidag de ps2 versie gehaalt (ivm met stuur) en ik kan alleen maar zeggen : WOW
    Dit is echt moeilijk. Ik heb nog nooit zo'n moeilijk race spel gespeelt.
    Echt super veel afstellingsmogelijkheden ook .En grafisch ziet het er allemaal goed uit vind ik.

Maar het rijden. Damm. Het rijden is echt iets aparts. Ik dacht dat ik wel een beetje kon rallyrijden. NOT !
    Ik moet echt nog veel leren. Ben benieuwd wat de mensen hier op XBW er van vinden. Dit is i.i.g. geen spel voor amateurs.

Laatst bewerkt: 10 jul 2004
  18. gerjan

gerjan Guest

Het is idd moeilijk, ff bij iemand geprobeerd, maar ik kan er niets van, kan niet eens een normale snelle bocht nemen, je kan trouwens bijna nooit lekker racen, echt remmen bij sturen beetje gas, gas los etc.

Maar er zitten niet voor niets van die training tutorials bij he;)

Trouwens de graphics vallen wel mee, wel natuur getrouw etc, maar niet echt bloedmooi ofzo, kweet niet, tis anders

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2004
  19. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, vooraleer je start neem je best wat trainingen. Zo begin je snel te begrijpen wat je fout doet of niet doet. Het is gewoon pure simulatie dit spel zoals er geen ander te vinden is op de xbox. Na een paar uurtjes is het gewoonweg kicken wanneer je die bochten in volle snelheid kunt nemen.
    Het geluid is enorm goed, nog een stuk beter zelfs dan dat van cmr4 en de graphics vallen ook best mee al heb je soms wel eens een framedrop.

20. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    ff voor de mensen die een pro force gt stuurtje hebben (ps2) : gelijk kopen deze rally game. Hij is gemaakt voor het stuurtje. Je kan je stuur helemaal instellen. Bijv hoe groot je draai circel van je stuur moet zijn.

En dan over de game zelf. Dit is volgens mij de eerste race game waarbij je bijna nooit vol gas kan gaan. Het is echt realisme ten top. Wie dacht dat Collin mcrae moeilijk was kan deze beter links laten liggen. *)

Deel Deze Pagina