jaja jongens er is een nieuwe reward pack ! namelijk dat als je een DVD-kit had gekocht en dan zou je 30$ terug krijgen!!!..................... EDITBah.....ik las net ff terug en dan stondt eronder in het klein US residents only):EDIT
ja ik ook das bagger maar schijt ik ben al tevreden over mij oude rewardpack Ahh...kep ook is nog 479€ voor betaald !
jongens we hebben een mooie reward pack achter de rug.. Dus vind het een beetje overdreven om er nog 1 te krijgen maar is natuurlijk alsmaar beter als Ms er niet te veel onder lijd
maar jah.. je kan natuurlijk weten dat als je het koopt dat het iets later wel weer goedkoper worde, ik heb nu iig een super console
nee.. zeg ik dat dan, zag alleen dat als ik em eerder gekocht had had ik een reward pack, en als ik em later gekocht had had ik 50 euro korting, een gratis reward pack en de dvd van jurassic park 3
ondankbare *** *****ers ! moet blij zijn dat je een xbox uberhout(?) kopen. je moet blij zijn dat ie uit de lucht is gevalllen ... ...en op je kop terecht is gekomen...
Ik heb mijn Xbox na de Reward Pack 1 gekocht en van Reward Pack 2 komt bij mij ook niet veel van terecht: heb h'm namelijk niet.
Ik vind die Rewardspacks echt te gek hoorz Microsoft kicks vet ass Je had gewoon de xbox vlak voor 26 april moeten kopen toen de prijs al verlaagd was naar 299 euro en voila even later ligt er een rewardpack op de duurmat hahah dus mensen nie zeuren over die packs he
Ja ik was ook zo'n lucky guy die er net tussen in zat. Én voor 300 euro én een reward pack t.w.v. 180 euro. En nu ook zeker nog weer 20 euro voor mijn DVD kit. Dat wordt nog winst maken