Als het gerucht klopt zal Sega misschien in samenwerking met Microsoft toch nog een console op de markt gaan brengen. We hebben het hier natuurlijk over iets dat pas over vele jaren speelt, maar misschien toch het melden waard is. We hebben hieronder alvast enkele speculaties staan. Grafisch zou het systeem moeten worden aangestuurd door de PowerVr5, de Dreamcast maakt gebruik van de PowerVr2. Als De CPU zou bestaan uit een Sh-7 chipset die in 2005 op de markt komt. Deze zal meer dan 1600 Mhz bevatten, 16Gflops halen en 128 bit zijn. we de geruchten mogen geloven is PowerVr momenteel de chip aan het ontwikkelen. Het gaat hier trouwens waarschijnlijk niet echt om een totaal nieuwe console die als opvolger dient van de Xbox/Dreamcast maar meer een opgelapt systeem die backwards compatible zal zijn met beide systemen. Of de geruchten waarheid zijn zal de toekomst moeten uitwijzen. Vage dope 1600mhz is veeeel te weinig om er wat leuks van te maken.. tegen die tijd komt de PS3 uit met minimaal 3ghz..
Dit gaat denk ik nog wel even duren, denk niet dat MS een nieuwe console kan uitbrengen voor de PS3 en helemaal niet een die veel beter is als de PS3, al is het ook maar afwachten wat de PS3 gaat worden, want al die geruchten zeggen ook niet alles. Soms zie ik namelijk specs voorbij komen die volgens mij op dit moment onbetaalbaar zijn, en dat lijkt mij bij een console niet te bedoeling. Verder wordt het heel moeilijk om met prijzen aan te komen, helemaal naar al dat gezeik over de hoge xbox prijs, terwijl de PS2 al duurder was bij de launch. Sony en MS krijgen het nog moeilijk om iets te maken wat direct goed aanslaat, meestal gaat hier wel even overheen. Hoop BTW wel dat SEGA iets gaat doen, want SEGA is gewoon de beste op dit moment.
idd you bastards Ik heb laatst gehoord dat Nintendo samen met Sega aan een nieuwe console gaat werken: de DreamCube, die gaat met Terrahertz werken, zal 5120 MB Ram hebben, een Flipper v.20 enz. niet dus...
idd, wist ik wel , en moet je nog eens wat weten? die screenshot dat erbij staat he? Die is gemaakt met 3D Studio Max door een vriend van mij. We hadden de laatste tijd last van sites (Gamesen over...is bijna een exacte kopie van Staff View) die ideeën van ons pikten. Idee: we maken ons eigen gerucht en lanceren dat het net op. Elke site die het nieuws post zonder bronvermelding heeft het met ons aan het stok want ze kunnen niet zeggen dat ze het ergens anders vandaan gehaald hebben.
het diende om nieuwspikkers mee te vangen eigenlijk. Maar dat waren alleen de pics, het gerucht is niet van ons. Maar dan nog is het gerucht bullshit
Aha.. Wat wil je er tegen doen.. Wij worden ook altijd genaaid Wij hadden 7 screenshots van Whacked! TXB en anderen weigerde die te plaatsen, week later kreeg TXB 4 (3 minder dus) screenshots binnen en meteen linkte iedereen wel naar TXB.. dus wij zijn nu de enige met 7 screenshots van dat spel
Wat je eraan doet? sites zwartmaken . Ach, ook DG wordt genaaid door zovele sites als Gamesen (wij waren de eersten met die Turok Evolution screens en daarom worden we zwartgemaakt door Gamesen?...) en Gamesen.nl waar wij news submitten (verleden tijd dus ). Ze postten het echter niet maar een week later heeft een andere (grotere) site het exact zelfde nieuws en zij krijgen credits...The bastards. Tja, kleine sites hebben het hard, gelukkig groeit DG met de dag
Dutchgaming.net heeft echt een nieuw design nodig.. Vorig jaar had woutie op sitechecks.nl ofzo een nieuw design gepost, beetje ala gamers.nl, maar dat is er nooit doorheen gekomen volgens mij..