[XOne] Nieuwe site Xbox.com, informatie routerverbinding onjuist

Discussie in 'Games' gestart door Outlander, 30 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de ps2-er hier in huis klopt er iets niet op de vernieuwde site (NL-versie). Bij "routerverbinding"staat onder hardware vereisten:

Ethernet-kabel (RJ-45) van het type 'cross-over' (geen normale Ethernet-kabel, maar een gekruiste Ethernet-kabel)

De ps2-er wist al wat van netwerken af, maar ik heb wat wijsheden hier in het forum opgedaan. Nu kan ik al op redelijk niveau met systeembeheerders op het werk over een routerverbinding praten... denk ikzelf. Maar zo wordt ik weer in verwarring gebracht.

De informatie op de engelse site is anders en volgens ons wel juist.

Wie controleert of de info goed is. Zo kunnen weer aardig wat mensen in de problemen komen. 8)

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Linkje graag, want ik zit me helemaal scheel te zoeken 8)

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
  4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij klopt het wel wat er staat. Het is een verbinding van het modem naar de PC, en volgens mij moet je die met een cross-cable aansluiten op je netwerkkaart. Maar misschien verschilt dat ook per type modem.

5. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Broes

Volgens de ps2-er kan dat wel kloppen.. maar kun je het zo stellen. Als je als uitgangspunt een cross-cable pakt gaat het dan soms wel en soms niet goed? Dat roept vragen op.

Overigens wij gaan vanmiddag een modem/router aanschaffen en we komen er dan wel achter. (SpeedTouch 510 Multi-user.. denk ik).

Volgens ons staat het op de engelse site toch wat anders.

6. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toevallig gisteren ff een utp kabel in elkaar gefanst, en het werkt prima, van router naar Xbox, en gewoon met een straight utp verbinding, dus geen crossed cable!!!!

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit soort vragen kan je stellen in de cetrale topic routers het klopt inderdaad gedeeltelijk ... het hangt namelijk van het type router af ... soms maakt het niet uit wat voor kabel je neemt maar beter was geweest te melden dat je de habdleiding van je router moet nagaan

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Toch nog even een reaktie na jouw slotje...

De 'benodigde hardware' die op die pagina vermeld staat is de hardware voor Internet Connection Sharing.

Het is gewoon een bug in de nieuwe XBox.com website... De zus en zoveel miljoenste bug... |:- |:- |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina