http://pub111.ezboard.com/fgamingageforumsfrm17.showMessage?topicID=4790.topic ziet er zeer strak uit. exclusive voor 6 maanden
damm je kan echt wrede moves uitvoeren. Vooral die ene dat hij via 2 muren omhoog is geklomen en de schaduw van de vijand onder je te zien is. (als je begrijpt wat ik bedoel)
heet een split jump geloof ik, best wel strak idd. ik koop denk ik eerder deze game als mgs substance, kwenie waarom maar 1 het is een vet mooie game met vet mooie moves + het is voor de xbox gemaakt (denk ik) en niet geport vanaf ps2 ofzo en 2 tom clancy rulez!!!!! (raven shield wil ik ook zie verlanglijst )
G*DVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had die link van de beginner van deze topic gevolgd en daar stond een link naar een filmpie ofzo. ik downloaden (10 MB, is zwaar voor telefoonlijntje!!!!) is het G*DVERDOMME helemaal NIETS!!!!!! krijg ik 1:46 minuut lang "loadedinc.com" in beeld ipv splinter cell. teringlijers
mmm keek net ff op ubi.com en ging naar de e3 site, zag ik staan dat splinter cell op alle 3 de consoles uitkomt UBI E3. staat nix bij van: xbox 6 months earlier of zoiets, trouwens, er staat eigenlijk helemaal nix bij.
Ja maar dat staat er al sinds 22 mei!! Is deze week bekend gemaakt, dat Splinter Cell eerst exclusief voor Xbox verschijnt!