yo, ik was net ff op de site www.game2extreme.com (de site waar het nieuwe halo filmpie ook staat) , maar ik waas ff verder op die site aan het kijken en toen kwam ik diet tegen: Nieuwe info over True Fantay Live. inc nieuwe pics. ik weet niet of deze info ook al op xboxworld staat. dit is de egte link http://www.game2extreme.com/news/article.cfm?language=1&articleid=1792 Greets xboxlulez4ever a.k.a Richi_Casholini
op bijna alle sites staat het nieuwe halo 2 filmpje maar goed. ik ben benieuwd of we nou moeten betalen voor spellen al True Fantasy online.
ja je zal er zkr voor moeten betalen. wat ik mij dus afvraag aan deze mmorpg...is het leuk?? waar gaat het over?? die info mis ik
jah, dat is iets wat ik mezelf ook afvraag, deze game ga ik zeker kopen, maar het zou aardig zijn als er wat meer over de gameplay bekent word, en of het ook nog een beetje een verhaal heeft. maar is er trouwens al een fimpie van deze game uit?
.::: Gameplay zal vermoedelijk op die van Final Fantasy XI lijken, dus een combinatie van realtime vechten en menu-commando's. Verhaal in een MMORPG is vrij moeilijk te onderhouden en bijna nutteloos. Zodra spelers op het netwerk zitten vergeet iedereen zich in het spel in te leven en wordt het een ordinaire klopjacht naar items en exp. Ik moet de MMORPG nog tegenkomen waarbij spelers in hun wereld opgaan. TFLO zal dan ook wel een 'threadmill' online game worden; dwz eindeloos lang monsters afmaken om items te krijgen en te levelen. Dat is erg verslavend maar uiteindelijk ook erg nutteloos. Verwacht niet de grandeur van bijv. Final Fantasy VII met z'n honderden tegelijk iig.
owkey daar heb je gelijk in, dat een verhaal misschien wel een beetje nutteloos is, maar een klijn beetje van een verhaal zou toch wel op zijn plaats zijn, dat je toch nog een doel hebt om het spel voor te spelen. ( dit is mijn mening)
.::: Ben ik het zeker mee eens. Helaas zijn de overige 11.998 spelers op zo'n server dat dan weer niet. Laat ik het zo zeggen, het merendeel weet niet wat de woorden 'Role Playing' betekenen in de term MMORPG. Zelf gok ik trouwens op een land dat oorlog voert met een paar anderen landen. FFXI en Shadowbane maken daar ook gebruik van en geven de spelers zelfs de mogelijkheid te kiezen bij welk land ze willen horen (dat is gelukkig al een stuk interessanter dan gebruikelijke dingen en promoot een online 'oorlog').