Hey, Ik ben net de gelukkige eigenaar van een nieuwe Bravia Sony LCD TV (KLV S32A10E) Ik heb uiteraard mijn Xbox hierop aangesloten, en ik ben gelijk naar de winkel gerend om een advanced Scart aansluiting te kopen (RGB). Ik sluit hem aan, zet de PAL optie op pal 60 mode (stond ie ook al voor de advanced scart). en ik stop Halo 2 erin. doet het allemaal prima. Ik stop Dead or Alive: Ultimate erin hier gaf ie problemen..bij het opstarten geeft ie een soort flikkerende balk onderin beeld.. (terwijl hij dit eerst niet deed op Pal 60 mode). zet ik hem van Pal 60 af..doet ie het wel.. ik snap niet echt wat het probleem is.. zijn er misschien mensen met een gelijksoortig probleem? en hoe valt dit op te lossen. groetjes.
Hij is 75 Hertz.. misschien dat dit ermee te maken heeft? Hoe bevalt trouwens de tv? ik heb hem ook al enkele weken (scheen een van de eerste in Noord-NL te wezen)
Ik ga morgen de kabels ff inruilen weer.. ik blijf gewoon de huidige standaard kabels gebruiken tot de Xbox 360 ofzo jah de TV bevalt me prima ik zat gisteren ff wat 'donkere' films te kijken. dan valt wel op dat de overgang van zwart naar andere zwarttinten niet helemaal soepel is. (ziet wat blokvorming of iets dergelijks). maar dit had ik zo opgelost door de brightness van 50 naar 54 te zetten. (je kan tot 100 dus het verschil is minimaal). voor de rest echt prima TV veel mogelijkheden, super vormgeving en echt super beeld.
Ik heb er ook nog een decoder en een scartkabel van 50 euro tussengezet.. dat maakt echt heel veel uit.. het beeld word stukken beter dan! Echt een aanradertje!
okay bedankt voor de tip. nu ben ik sowieso wel iemand die veel geld wil uitgeven aan kabels omdat ik vind dat als je zo'n TV hebt, de 100% er wel uit moet halen. thanks