[XOne] Nieuwe TV stuk door Xbox?

Discussie in 'Games' gestart door onomatopee, 14 feb 2012.

1. onomatopee

onomatopee Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

Vorige week werd mijn nieuwe TV bezorgd, een Samsung UE32D4000 32'' LED-tv. Blij als ik was sloot ik meteen mijn Xbox aan via een HDMI-kabel. Het beeld deed het een aantal minuten (15 ongeveer) perfect. Maar daarna leek de TV zichzelf uit te schakelen, om vervolgens weer aan te springen. Maar toen sloeg het beeld volledig op hol, van grijze en groene balken, tot zwart beeld met verdwaalde witte pixels erin. De TV reageerde nergens meer op, dus moest ik de stekker eruit trekken.

Hierna sloot ik mijn oude Playstation 2 aan, die deed het ook ongeveer 15 minuten tot 'ie weer op hol sloeg. Hierna heb ik het nog een keer geprobeerd zonder apparaat, alleen scrollen door het menu van de TV, maar hetzelfde verhaal na een kwartiertje. |:-

Nu is mijn grote vraag eigenlijk: Kan mijn Xbox de TV in één keer gesloopt hebben? Misschien dat de instellingen van de televisie niet overeenkwamen met die van de Xbox (Heb hem op 1080i gezet, maar misschien dat de scherminstelling anders was) en dat dat hem ontregeld heeft. Of is het een fabrieksfoutje van Samsung en moet ik hem terugsturen naar de winkel?

Ps. Op mijn oude TV, via een scart aansluiting, heeft de xbox altijd perfect gewerkt.

Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp! _O_

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Het zou kunnen. Maar ik denk zelf dat het aan de tv zelf ligt ;). Ik zou terug naar de winkel gaan.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    lijkt me dat dit een probleem van de tv is

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Terug naar de winkel met dat ding!

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    de xbox kan je tv niet slopen. Ruil de tv in voor een nieuwe.
    Let op: laat je niet afschepen met reparatie, gewoon een nieuwe

Deel Deze Pagina