Nieuwe uitvoering Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Toyota Yaris, 3 aug 2003.

  1. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal maanden geleden ging het nieuws rond dat er een vernieuwde uitvoering kwam van de Xbox (meer vormgegeven als een normale DVD speler). Ik heb er echter niets meer van vernomen. Zijn er dus mensen die hier iets meer vanaf weten..

    Zou er namelijk erg goed uit kunnen zien, Xbox in zilver kleur, gewoon strak vormgegeven, blauwe leds en twee van die nieuwe controllers small in blauwe see through kleur. Die zou meteen promoveren naar het centrum van mijn audio/video setup!
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2003
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope. Gebeurt voorlopig niet voor zo ver ik weet. Allemaal ongestaafde geruchten dacht ik zo...

    We'll see.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die geruchten waren er inderdaad, zoals Mirik aan geeft. Alleen kan ík mij niet herrineren dat er al werd gesproken over een ontwerp :) Maarja, het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dat er iets dergelijks komt - Misschien ala PSOne, maar niet nú.
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    En het wordt sowieso niet zoals jij het beschrijft. Ze gingen de Xbox iig platter maken, zodat je ook kan stapelen met dvd-spelers, videorecorders, etc.
     
  5. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Biscuitje heb je het nu tegen WouteR of tegen mij? Want ik had het over een Xbox die vormgegeven zou zijn als een audio/video component dus tevens stapelbaar.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2003
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja nou, ik had het meer over je 2e deel. Maar nu ik het een keer overlees, zie ik dat het een idee van je was.
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    Het zou ook best wel de xbox 2 kunnen zijn/worden.
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ehm, van opa's medicijnen gesnoept? :{

    Nergens in deze thread gaat het over de opvolger van de Xbox.

    iig, ik dacht dat ze alleen van plan waren een kleinere versie te maken. Maar niet een compleet nieuw design.
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Precies, om hem wat handzamer en praktischer te maken. Hij is wat te groot, en de bovenkant moet plat worden. Dat zijn de dingen die verandert gaan worden.
     
  10. Green Dwarf

    Green Dwarf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet een van de 2 Japanse Limited editions :confused: Ik weet dat er in Japan 2 types limited edition zijn uitgekomen, een volledig in zwart en een andere kleinere xbox die stapelbaar.
     
  11. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt we een xbox 1.5 die is kleiner en idd net zoiets als de psone, is eigenlijk alleen voor microsoft zodat hij goedkoper is om te maken.
     
  12. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat tegen 2005 er ook een xbox komt met dvd recorder. Dat moet wel met de komst van de psx
     
  13. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    2005 zitten wij al bijna of al achter de xbox2 :{
     
  14. rich11224

    rich11224 Guest

    Ik vind de xbox zoals ie nu is vet cool (alleen een beetje lomp).Anders krijg je dat ps2 efect en dat willen julie toch niet of wel?de xbox gewoon laaten zoals ie nu is want iedereen heeft al een xbox en gaan heus niet (omdat ie een ander model heeft) nog een xbox erbij kopen.
     
  15. >*_ReVeNgeR_*<

    >*_ReVeNgeR_*< ultimate xbox player

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ken me geen fuck schelen als ze er maar nix nieuws instoppen zoals dvd recorder en shit, want dan voel ik me een beetje genaaid :)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik vind da Xbox zoals ie nu is een keimooi ding...beetje lomp ma verder hartstikke mooi...vergeleken met de PS2....want die vink er echt niet mooi uitzien (als ie ligt dan) als ie staat gaat het wel...ma als ie ligt en je ziet 'm van voren ziet het er nie uit...maja thats my opinion O-)
     
  17. jeroen18xbox18

    jeroen18xbox18 face my face

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je niks zelf bedenken joh je hebt presies het zelfde als rich11224!!!
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    :eek: je hebt gelijk...spijt me...niet goed de post van rich gelezen |:- |:-
     
  19. jeroen18xbox18

    jeroen18xbox18 face my face

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ach maakt ook niet uit want das gewoon jou mening toevallig ook maar ja im sorry to
     
  20. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het uiterlijk van de xbox in het begin wel cool. alleen nu ik er wat aan 'gewend' ben is het toch wel wat simpel..

    De huidige xbox zo dun als een DVD speler lukt niet.
    Als je ziet uit welke onderdelen de xbox van binnen bestaat, kan dat nooit zooo compact. Dan zouden ze allemaal verschillende onderdelen moeten gebruiken, en die heel mooi in elkaar laten passen.

    Misschien een andere kleurstelling en design qua buitenkant, maar kleiner (dunner) zal denk ik moeilijk worden.
     

Deel Deze Pagina