[PC] Nieuwe Videokaart

Discussie in 'Games' gestart door Q-BasiX, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Het is weer tijd om mijn pc een beetje te upgraden en ik wil een nieuwe videokaart. Ik heb nu een nvidea 5200fx en ik zit te denken aan een Ati X800(AGP).
    Mijn overige specs zijn niet zo hoog namelijk:

2.00ghz amd 2400+
    768mb ram ddr

(hmm volgens mij moet er nog iets tussen:confused::mad:)

Maarja ik koop het alleen voor counterstrike source en day of defeat source. Mijn resolutie hoeft niet perse hoger dan 1280 x 1024, maar ik wil het liefst een stabiele FPS boven de 100.

Omdat mijn pc dus niet zo dik is, vraag ik mij af of ik misschien een x800XT moet kopen of een hogere kaart, of zal dit geen effect hebben en is een standaard x800 het beste???

Css speelt trouwens goed op 1024 x 768 op het moment, maar ik wil wat meer eye candy en een mooiere speelervaring:thumbs:

x800 of mn pc te slecht en zal het geen zin hebben om mn videokaart te upgraden??
    Of moet ik juist wel een x800xt kopen ondanks de rest??

(Het gaat hier overigens om een AGP, niet een PCI of PCI-E)

Help mij!!:'-(

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet welke kaart het best voor jou is, maar als je een stabiele fps van boven de 100 wil kom je er met die kaarten niet denk ik.

3. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, 2 dingetjes...
    1- Denk beter dat het beter is als je je vraag hier stelt: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87444
    2- Een stabiele 100 fps of hoger..... Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dat nogal overdreven, met 50/60 fps is geloof ik je beeld al vloeiend..

Verder kan ik je niet helpen, succes met zoeken.

4. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was geinspireerd door dit plaatje:

Maar een x800 (zonder pro of xt) staat er niet tussen, dus was benieuwd of dat veel zou schelen???

En als stabiele 60 genoeg is(wil dan eiglijk liever minstens stabiele 80:+) zou die dat dan halen op 1280 x 1024:9

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Neem wel een kaart die shadermodel 3.0 ondersteund. Dit ivm de wat nieuwere games (Splinter Cell: DA o.a.).

6. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Enige spel dat ik speel zijn de Source spellen eigenlijk en bovendien kan de rest van mijn pc waarschijnlijk toch niet de allernieuwste spellen aan. Die koop ik dan wel gewoon op mn 360:)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor dit soort vragen moet je in het PC forumgedeelte zijn in deze thread.
    Deze thread gaat op slot, succes verder. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina