nieuwe X-bazar regel TE streng.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 23 nov 2003.

1. hutkofer

hutkofer Guest

hey,

sorry hoor, maar kijk eens naar deze regel:
    *Kicken van een tread binnen 24 zal van nu, resulteren in een gesloten draadje.

dat betekend dat de volgende dag je draad op pagina 3 staat..kijkt er OOIT iemand op pagina 3 ?

zo verkoop je dus veel minder...

wat ign is hier de bedoeling van ?

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ja je hebt wel gelijk maar ik kan me ook wel voorstellen dat er kinderen zijn die om de 30 min hun thread omhoog kicken dat is natuurlijk ook niet nodig.. maar op zich kan ik me wel vinden in wat je zegt.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    en wat denk je van het nut van om het uur te kicken?

4. hutkofer

hutkofer Guest

ja, dat is ok te snel..maar er zit een groot verschil tussen 24 uur en 1 uur he

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het idee hierachter is, dat draadjes de afgelopen week al na 5 minuten gekickt werden.
    Dat werden we zat, en eens per 24 uur kicken is al ruim voldoende.

6. hutkofer

hutkofer Guest

ik ebn het er mee eens dat er te snel gekicked word, maar 24 uur vind ik veel te lang...

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Want?

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als mensen een spel willen kopen, gebruiken ze toch gewoon de zoekfunctie? Krijg je vanzelf de thread te zien, lijkt mij....

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daarnaast ziet iedereen toch dat een topic dat binnen 24 uur is geplaatst (en dus recent is, en nog steeds aanwezige producten huisvest) ook drie pagina's verder staat? Dus kijkt men ook dáár...

10. hutkofer

hutkofer Guest

hhmm..oke zit wat in...maar kan het geen 12 uur worden ?

dan kan je in de avond je thread nog even naa rboven kikken, omdat het dan het drukst is.

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk lijkt het nu dat er strenger wordt opgetreden door de mods (niet alleen in XBazar overigens), maar wanneer de gedragsregels er een beetje zijn ingestampt :cool: zul je zien dat het alleen maar ten goede komt van het forum. Als iedereen zich er gewoon aan houdt dan hebben de mods tenminste ook weer wat meer plezier in hun werk.

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that! ;)

PS: Graveheart, maak ik even gebruik van jouw aandacht: check jij je PM nog eens? :+

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    En als iedereen zijn thread kicked staat je topic een paar minuten later toch weer op de volgende pagina.

Één keer per 24 uur is voldoende, zo krijgt iedereen een kans om even op de eerste pagina te staan.

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dit een goede regel.

15. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ik heb 'm dus net gekicked binnen 24 uur omdat ik mij nog kon herinneren dat je pas mocht kicken als hij op pagina 2 stond.

Sorry alvast

16. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal staat je thread na een normale dag halverwege pagina 2, of bovenaan. Lijkt me toch ook genoeg aandacht trekken.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vin het terecht. Anders gaat men steeds sneller kicken omdat hij per se boven aan moet komen te staan. Was tijd geleden voorstander van deze regel en ben blij dat deze nu ingevoerd is. Dat kicken werd ik een beetje zat en wordt een gewoonwording.

18. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nou, ik kijk juist veel op de 2e en 3e pagina, want dan staat het topic niet meer onder de aandacht en juist dan kom je koopjes tegen die je via PM verder kunt afhandelen :)

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is waar ja :) . Doe ik dus ook regelmatig.

20. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een prima regel. Als er niet zoveel meer gekicked wordt verdwijnt je thread ook niet meer zo snel naar pagina 3.

Want hoe fijn het ook is dat Xbazar zo populair is; veel overzichtelijker wordt het er niet van.

Misschien is het trouwens handig om in de titel van "[Belangrijk] Extra regels X-Bazar" iets te zetten van "Let op: kicken binnen 24 uur verboden" want ik denk dat maar weinig mensen het nu lezen.

Laatst bewerkt: 23 nov 2003

Deel Deze Pagina