Hee hallo allemaal! ik ben mike ( X-NOIZE) en heb sinds zaterdag een X-box. Ik heb het Pakket gehaald met 4 games. Ik ben er zeer over te spreken, goede graphics en sound en geheugen! Ik had hiervoor een PSX met alles erop en eraan. Nu had ik dus de keus tussen een PS2 en Een Xbox. Ik koos dus voor de Xbox omdat ik denk dat hiervoor meer mogelijkheden bestaan. Ik ben dus een Newbie dusse.. ik hoop dat ik me weg hier op het forum zal vinden, en zou het leuk vinden om met andere X-box users in contact te komen. groetjes X-noize
Van harte welkom op dit geweldige forum Je hebt natuurlijk een fantastische aankoop gedaan en als je hier gezellig mee blijft discussieren op dit forum weet ik zeker dat je met veel xboxusers in aanraking zal komen. lees allereerst even de Faq http://forum.xboxworld.nl/misc.php?action=faq zodat je je wegwijs kan maken. Happy posting (topic gaat op slot omdat er weinig verder te discussieren valt ) [closed]
Hoi X-noize! Allereerst gefeliciteerd met je aanschaf, en heel veel gameplezier ermee! Daarnaast welkom op xbw, ik hoop dat je het hier leuk en nuttig zult vinden! xbw heeft een community van meer dan 8400 leden, dus in contact komen met andere xboxers moet hier vast wel lukken Leuk dat je je even voorstelt, maar als alle nieuwe leden dat zouden doen, hadden we nu meer dan 8000 voorstelthreads, en dat is niet helemaal de bedoeling Vandaar dat ik deze thread nu sluit, mocht je nog vragen hebben, kun je daarvoor altijd op het forum terecht. Voor algemene forumregels en antwoorden op veelgestelde vragen raad ik je aan de FAQ te lezen, daarnaast wil ik je nog ff wijzen op de zoekfunctie, waarmee je (bijna) alles kunt vinden wat je zoekt. Veel xbox- en forumplezier! /edit Nouja, Han is me gewoon ontzettend te snel af