Ik zag net bij Nedgame dat er weer een nieuw xbox-pakket te koop is. Voor 289 euro krijg je een xbox + splinter cell + Project gotham racing
bij mij hangt splintercell alleen bij de filmpjes.... en je kan me niet vertellen dat het aan de xbox ligt! want ik heb het alleen bij splinter cell en bij mijn andere games, werkt het allemaal perfekt! ik ga gewoon splintercell opnieuw kopen, (heb de bon allang niet meer) en dan met de versie die niet werkt ( als die nieuw gekochte het wel goed doet) terug naar de winkel. en dan zeggen dat je wel een ander spel uitkiest.
ik heb veel topics gelezen en het valt me echt op dat veel mensen last hebben van problemen (geluid kraakt, spel loopt vast,enz.) Lijkt op die manier wel of de xbox écht een p.c. met veel bugs
Um, dat is hij ook . Alleen mag je het bij de xbox niet op de xbox zelf steken, als een spel niet goed werkt, dat ligt gewoon aan de programmeurs. Elke pc is immers verschillend, en het is dus voor programmeurs een hele opgave om voor alle verschillende computers in de wereld een programma te maken, dat zonder bugs draait. Echter, een xbox mag dan wel voor 99% een computer zijn, alle xbox-en zijn hetzelfde! Geen kleine verschillen, geen verschillende 3d-kaarten, geen geklooi met te weinig geheugen: it's all the same. Blame de programmeurs dus.....
volgens mij zijn niet alle Xboxen 'tzelfde.. hebben andere cd-speler, de nieuwere hebben een goedkopere videokaart, die wel hetzelfde presteert.