Al weer een nieuwe bundel De bundel is incl: Xbox Controller "s" En True Crime PRIJS 199 EURIES. Bron: E-plaza [edit] Sorry jah prijs vergeten [/edit]
Dat vind ik hem wel aardig duur! Je krijgt namelijk voor 199 euro ook een pack met halo+midtown madness 3
Gister heeft een vriend van mij deze pack gekocht (dixons meende ik) Brute Force Halo MM3 2 Controllers Xbox Console -----------------+ €230!!! Echt relaxt die packs nu
Dat bovenste pakket is dacht ik alleen bij BS en E-plaza te koop... tenminste... stond in een mededeling die ik kreeg
er komt ook nog een andere pack aan en wel met rainbow six en XIII, ik geloof dat ie 230 gaat kosten maar dat is nog niet duur voor een set met 2 nieuwe spellen bron? kan ik niet aantonen maar bij de intertoys kregen we van die prijskaarten!
1 dus Maar ik vind het sowieso relaxed, je kunt gewoon kiezen wat voor soort type games() je wilt spelen, en dan zit je nooit met een pack waar een game bijzit wat eigenlijk helemaal niet je genre is En op die manier ben je altijd goedkoper uit dan dat je bent als je een xbox los haalt en een spel erbij
Quote van pikachu: maar jehebt gelijk helemala zeker weeet ik het ook niet :{ Wanneer die uitkomt trouwens ook niet, TC zelf is al los te koop dus misschien dat ie al in de winkels ligt *)
Ik ga binnekort de massive halen... Khad alleen wel RS3 gewild ipv brute force... maarja... Heb vandaag ff true crime gespeelt, vond het een beetje een vaag spel... op eens wordt je beeld rood enzo...
Ja maar ik vroeg niet naar TC pack, hoeveel controllers daar bij zitten (dat had ik wel gelezen) maar bij die andee pack met RB6 & XIII
weet niet hoor leuk dat ze nog een pack uitbrengen maar als je ziet wat je met je massive bundel pack hebt dan ga ik zoiezo voor zoiets