hoi kan iemand mij vertellen welke demo's er bij de nieuwste xbox mag zitten, en welke er bij de volgende gaan komen of waar ik dit kan opzoeken?! bdankt
wat bedoel je met demo's bij de xbox?? bedoel je soms het nieuwste xbox magazine??? ik weet van die alleen dat er een demo van prince of persia bij zit.. het zijn er iig 7...
alleen bij de UK xboxmagazine zitten volgens mij demo's. Kijk een s op www.officialxboxmagazine.co.uk zou ik zeggen.
jij hebt het over een engels xbox magazine, maar je hebt het bij het nederlandstalig xbox magazine gepost. Het zijn 2 verschillende tijdschiften, XBM (NL) heeft geeneens demo's. (voor de mensen die nu denken dat xbox magazin (NL) nu demo's erbij verkoopt)
In het februari-nummer zijn de demo's: Deus Ex - Invisible War Prince Of Persia Wallace & Gromit Dungeons & Dragons Heroes Rogue Ops NHL Rivals 2004 Links 2004 Splinter Cell - Vselka Submarine (de downloadable content) En voor het maartnummer (zou op 25 februari moeten verschijnen in UK) staan de volgende demo's gepland: Sonic Heroes Carve Top Spin Broken Sword: The Sleeping Dragon Rainbow Six3 - Garage Level (downloadable content)