Nieuwe Xbox pas in 2006 op de markt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Bear, 24 jun 2003.

1. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Bericht van Ilse.nl:

AMSTERDAM - Microsoft brengt de nieuwe versie van zijn Xbox pas in 2006 op de markt. Vertegenwoordigers van Microsoft willen de datum niet bevestigen.

Microsoft lijkt erop te gokken dat concurrent Sony ook pas in 2006 met de Playstation 3 op de markt komt. Officieel zou dit 2005 zijn, maar het bedrijf heeft toegegeven meer ontwikkelingstijd nodig te hebben met de Cell processor van de Playstation 3.

Microsoft gaat ondertussen onderhandelen met chipfabrikanten Nvidia en ATI Technologies.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sorry dat ik het zeg maar het is volgens mij altijd wel een beetje duidelijk geweest dat het 2005/2006 zou worden :) Om nogmaals die vage datum te noemen wordt me nu wat teveel :D

3. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik snap het. Maar ik dacht laat ik het nog ff melden. Sluit hem dan maar.

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Cell chip werd toch niet eens gebruikt? En die kwam pas 2008 ofzow uit

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij is dit oud nieuws :p volgens mij stond daar ook al een nieuws post van op de de hoofdpagina.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is dat precies? Die cell chip? Ik heb er al meer over gehoord, maar nooit eens duidelijk wat het precies inhoudt.

7. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    echt waar???? dat stond laats op de main page :cool:

/edit

argh wouter zei het al! was ook wel te verwachten :)

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  8. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    De cell ship was volgens mij 1 grote processor met daarin Heel Veel kleine processors, correct me if I'm wrong. En ik dacht ook dat ze die niet optijd afkregen, het zou natuurlijk wel een stunt zijn van sony als het wel zou lukken en ze net doen of ze het niet redden om de rest in de waan te laten zitten.

9. nielzo

nielzo Guest

Ik hoop zo dat ATI mee wil werken voor de nieuwe 3d kaart!
    Maar ik hoorde iets dat ze niets meer met software gigant Microsoft te maken wilden hebben :confused:

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Cell Chip is weer net zo'n mooie term als emotion engine. Wat is een CellChip ?

Een Grafische processor, niks meer niks minder.

11. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    laat die xbox 2 nog maar fkes wachten

12. Mats0174

Mats0174 CNCAmmo webmaster.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, zolang er nog genoeg lol met de Xbox zelf te beleven valt zie ik geen reden tot een snelle overstap op de opvolger:)

13. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    ff wachten maar idd.

als er een opvolger uitkomt, verschijnen er vaak bijna geen spellen meer voor de eerdere machine. Ondanks beloften van fabrikanten (playstation, game boy color)

14. E_Man

E_Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vinnik wel ok! Ik vind het echt achterlijk dat ze steeds gaan vernieuwen, aan de ene kant wel begrijpelijk, maar ja het gaat allemaal zo snel, ik had net een Xbox gekocht, hoorde ik volgens de 'geruchten' dat er al weer een andere aan zat te komen, vond ik best stom! Maar ja 2006 duurt nog wel even, er zullen nog wel een hoop goede games komen.

15. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    ATI maakt voor zover ik weet de grafische kaart voor de opvolger van de gamcube.

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt mij vrij zeker dat de xbox 2/next ook de huidige xboxspellen zal ondersteunen, net zoals de playstation 2 dat kan van de playstation. Dus je zou in feite alleen de huidige xbox hoeven te verkopen en de toekomstige er voor in de plaats.

17. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2006 lijkt me het meest gexhikt.
    niet te vroeg en niet te laat.

Deel Deze Pagina