Nieuwe xbox updated

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nesem, 26 sep 2003.

1. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op het internet een berichtje gelezen over een japaanse bedrijf die de xbox gaat opvoeren de xbx2. Er zou een 1,4ghz processor er in komen en een hd van 80G met een turbo schakelaar om het een en ander teversnellen. Dit berichtje ook te lezen op de site van www.gammo.nl staat bij de nieuws. Vraag me af wat voor leuks het kan brengen, met halo en sc2 of Unreal of xboxlive :p

2. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dit staat ook op gamers.nl, dit is geen officiele update van de xbox en je kan er zo volgens mij geen gebruik maken van xboxlive, omdat ze bekijken of er onderdelen aan de xbox zijn aangepast. :)

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het is geen Xbox 2 of een Xbox update, het is een mod. Gasten hebben dus gewoon voor de grap die processor erin gebouwd etc. Die gaan ze commercieel verpatsen. Gewoon wachten tot Microsoft hier lucht van krijgt.

4. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    ja idD, vinden ze vast niet leuk, helemaal als ze het echt commercieel aanpakken.

het is btw jmmr dat je nie zo aan de onderkant de processor er zo uit kan halen met bijv. een klepje (als een soort adapter), dan zou je zo een nieuwe kunnen halen dan, als MS dat had dan, officieel dus., maja /me droomt door :9

5. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    hmm als ze der een rechtzaak van gaan maken wint MS dat lijkt mij... want het is toch illegaal om hem al te modden? en al helemaal als ze dat dan nog door gaan verkopen ook...

/edit;
    vind ik helemaal niet jammer, dan zou het een pc worden :{

Laatst bewerkt: 26 sep 2003
  6. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    mja dat zou idd lastig worden, dan krijg je ook van die problemen dat oudere spellen niet willen draaien (en nieuwe natuurlijk ook op oude systeem :p )

7. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als dat zo is dan kunnen ze het toch niet verkopen, ik neem aan dat ms patent en alleen recht op de xbox heeft??? Anders kunnnen wij dat toch ook zomaar doen, de ps2 en cube in een nieuwe doosje steken en verkopen als speelding!!!! Ik vindt dit toch wel vreemd d8 dat ms erwel achter stond.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Sony heeft een aantal jaar geleden een rechtzaak verloren tegen de makers van het programma (Emulator ) Bleem !!
    Zolang je een Emultor/Mod chip gebruikt in combinatie met
    het originele software dan is er niets aan de hand.

Maar wie gebruikt er nu legale software in een consol
    met een Mod chip ,, de rechters hadden wel beter hun
    huiswerk mogen doen !!!
    ---
    Volgens mij heet M$ alleen patent op de naam Xbox , het ontwerp en het besturingsprogramma W2000.
    Als wat verder in de Xbox zit is standaard (gemodificeerd) PC hardware.
    De zaak Linux is nog steeds niet afgehandeld.

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat er neit zozeer om dat de rechters beter hun best moeten doen. De rechters meoten ervoor zorgen dat de wet wordt nageleefd. De rechters moeten zich aan bepaalde wetten houden, dus er was op dat moment naar alle waarschijnlijkheid geen wet voor handen die modships verbood. Maar wel eentje die illegale software verbood, vandaar dat de rechters geen schuld treffen, maar eerder de wethouders.

Deel Deze Pagina