Nieuwe XBOX van Microsoft!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door cyberraiser, 10 jul 2002.

1. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    DAT IS PAS SERVICE!!!! Ik heb mijn XBOX voor de tweede keer ingestuurd met hetzelfde probleem: laad problemen tijdens het gamen. De eerste keer hebben ze NIETS gedaan, omdat hun "diagnostische tools" aangaven dat er niets aan de hand was. Nu hebben ze WEER NIETS gedaan - waarom weet ik nog niet. MAAR in plaats daarvan heb ik wel mooi een NIEUWE XBOX gekregen!!!

Redenen dat ik AANneem dat het een nieuwe is:
    1] Ze RUIKT nieuw :9
    2] Haar naam is veranderd van "Vickor" naar "Noodle"8)
    3] AL mijn saved games zijn verdwenen.
    4] Mijn serienummer sticker is over een ander serienummer stickertje geplakt!!

2 en 3 zou nog kunnen betekenen dat ze gewoon een nieuwe HDD d'r in gedaan hebben, maar met 1 en 4.....ik weet het niet, ik denk dat ik gewoon een nieuwe gekregen heb!!!

Nog meer mensen met zulke goede ervaringen??

Laatst bewerkt: 10 jul 2002
  2. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog geen problemen gehad met mijn xbox. (gelukkig)
    maar ik ben het helemaal met je eens GROTE KLASSE MS!!:)

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben ze het wel heel druk bij die repair center of krijgen ze er na reparatie te veel voor de 2e keer terug. Die van mij is wel gerepareerd. Een gerepareerde is misschien wel beter dan een nieuwe....

4. Knetter

Knetter N00b S4ib0t

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een probleem met mijn xbox. :confused:
    En dat is dat ik niet meer kan saven met PGR :mad:
    Elke keer dat ik een challenge win dan moet ie het opslaan en terug gaan naar menu.. alleen doe ie dat niet en blijft dan hangen.
    Kan dan me xbox resetten... =(
    Wie heeft hier nog meer last van.. of kent dit probleem?
    En hoe lang ben je een xbox kwijt als je hem laat repareren?
    Greetz,
    Knetter

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is dus waarschijnlijk gewoon een gereviseerde Xbox: iemand heeft dat ding na gebruik defect ingeleverd. De harde schijf is leeggemaakt en de Xbox wordt gerepareerd.

Er wordt gewacht tot er een volgende Xbox defect wordt ingestuurd, in dit geval die van jou. Dan wordt het stickertje van deze defecte Xbox overplakt en op de gerepareerde Xbox van iemand anders gedaan. En deze wordt naar jou opgestuurd.

Jouw Xbox wordt nu gerepareerd en verstuurd naar de volgende waarvan de Xbox niet 1-2-3 is te repareren.

Voorname hint hiervoor is dat het stickertje van het serienummer is overplakt, in plaats van dat het er schoon en nieuw opzit.

Dit is trouwens ook de opzet voor de PlayStation 2 garantie. Daarom zijn mensen die een nieuwe of goedverzorgde PlayStation 2 hebben ook zo huiverig om deze in te leveren: de kans zit erin dat ze een 2 jaar oude afgeragde PS2 krijgen.

Laatst bewerkt: 10 jul 2002
  6. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij liep een keer vast tijdens het auto-saven. Iedere keer als ik hem daarna opstartte liep ie op dat punt in het spel vast. (ook met PGR) Je kunt het beste je saves op je harde schijf wissen (slik) en overnieuw beginnen. Die van mij heeft het toen niet meer gehad. Als ie het nog een keer doet, meteen omruilen. Ben je hem een dag of vier, vijf kwijt. Doet ie het als het goed is weer perfect. OK ??:D

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dan stuur ik em ook nie op Griezelig heb je net een band opgebouwd met je Xbox ;)

Maar hij zei ook dat zijn Box "nieuw" rook.. dat is dan wel vreemd
    Er zit trouwens zo'n typisch luchtje aan een nieuwe xbox

8. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ja de geur van nieuw plastic 8) dat had ik ook toen ik me nieuw controller kreeg bij Reward pack:D ohh i love that geurtje

9. Knetter

Knetter N00b S4ib0t

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Stijn! ;)
    Helaas alle save games gedelete en nieuw profile aangemaakt en hij "saved" weer! :)
    Moet wel weer alles gaan winnen etc.. ]:-

Oh ja.. TIP voor iedereen..
    Als je een audio cd aan het copieren ben naar je xbox..
    Zet hem dan NIET tussendoor uit.. als het voor je gevoel te lang duurd.. want dat kan je dus savegames kosten.. :+

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    bij "lijkt" het ook alsof het stickertje met het serial nummer over een ander stickertje is geplakt....maar ik heb hem gewoon nieuw in de winkel gekocht...

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij voor je dat je blij bent maarreh...al je savegames kwijt...dat zou ik echt super super vervelend vinden. Beter zetten ze het over op een memorycard en krijg je die erbij.:)

12. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met: "beter zetten.........krijg je die erbij"?

Trouwens, hoe de hel neem je stukjes van andere posts over in jouw post met dat "originally posted by" in het groen? Sorry als ik een flapdrol ben hoor....:{ :{

13. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Rechts-onder je post zit naast het [edit]-knopje een

14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0

15. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een van die 2 dingen klopt dus niet. Of word er een magische xbox-weer-net-als-nieuw geurtje op gespoten??:+

16. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me had andere ervaringen. Zijn PS2 was kapot, hij bellen naar zo'n servicenummer, nog DEZELFDE dag kwamen ze bij hem aan huis een nieuwe brengen. En hij was echt nieuw, dat zag je zo. Alles nog verpakt, nieuwe handleidingen, the works. Sindsdien ook geen problemen meer. Goeie service dus...

17. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Ten 1e: Over dat 'nieuwe geurtje' op de XBox. Op alle nieuwe apparaten zit wel zo'n geurtje. Als je de eerste keer je nieuwe tv, stereo of computer aanzet lijkt het altijd ff of er iets mis mee is. Ook al is het niet echt een onaangename geur. Dit zijn bijna altijd de transformators in het apparaat.

Ten 2e: Onder het serialstickertje zit, volgens mij, bij alle XBoxen nog een wit stickertje wat erop staat weet ik niet (ik ga het er nl. niet vanaf halen) Dit hoort volgens mij dus zo!?!?

Verder gaan er volgens mij een hoop spookverhalen rond wat betreft een 2e hands console terug te krijgen na reparatie. Ook al zijn de uitgevers wat krenterig vaak lijkt het me voor hun toch het beste om gewoon een nieuwe te geven of goed te repareren, aangezien het anders allemaal nog meer kosten met zich meebrengt.

...

18. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn PS2 ook ingeleverd met een defekt. Hij liep vast bij een DVD (Deer Hunter) en op andere PS2s deed ie het perfect. Kreeg ik hem na een week terug, liep de DVD niet meer vast, maar hij haperde wel als een gek. Heb ik van de winkel een andere gekregen. Lekker hoor.....

Deel Deze Pagina