Ik heb gisteren met iemand gepraat die een zeer goed kontakt heeft met iemand die werkzaam is bij microsoft. Hij heeft hiervan gehoord dat het idee om een nieuwe Xbox te maken erg hoog zit en er dus een grote kans is dat dit wel door gaat. De nieuwe Xbox zou krasbestendig zijn en heeft een AMD processor inplaats van een Intel. ....benieuwd of het nu doorgaat of niet...
Vast wel, zullen Japanners blij mee zijn. Ik vind het wel gescheten zo, ik hou lekker de classic xbox.
Ja hier waren laatst geruchten over Onduidelijk of het nou gaat over een Xbox 2 die over n paar jaar komt, of gewoon een iets andere die eerder komt (lijkt me zowat uitgesloten) Vage shit iig..
De xbox 2 is niet echt een nieuwe console maar een andere versie van de xbox waardoor hij goedkoper te produceren is. Amd is goedkoper als Intel enz. Dat krasbestendige plastic schijnt ook goedkoper te zijn. Dit zou Microsoft ongeveer $35 moeten besparen per console.
je kan niet zo spreken. Het zijn geruchten, geruchten blijken meestal NIET waar te zijn hoewel dit wel iets van logica heeft, er is nog helemaal NIKS officieel aangekondigt..
Dat van amd is echt onzin, je kan niet zomaar opeens de processor veranderen! AMD wordt genoemd voor de echte xbox 2 ! Verder heeft microsoft een deal gesloten met dvdspeler producenten dat die goedkoper worden, dat er in xbox 1 een andere processor zal komen lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk, dat zou nergens op slaan. In ieder geval is dit van dat nieuws wat totaal niet boeit, ze zoeken alleen manieren om dat ding goedkoper te produceren, die box wordt niet anders.
Dat vind ik ook, Dat ze opeens de Xbox helemaal gaan veranderen slaat echt als een slappe lul op een drumstel, kan niet dus. Als je net een Console op de markt hebt geschopt ga je m toch niet opeens weer veranderen? Maarja, we horen nog wel hoe het gaat lopen... Seeya AVENGER
Ik zeg ook alleen wat ik heb gehoord en dit heeft dus een mederwerker van microsoft tegen diegene gezegd die ik gesproken heb... Maar het lijkt mij opzich ook zeer vaag als ze dit gaan doen, dit gaat microsoft (lijkt mij) alleen maar meer geld kosten om alles nog te gaan veranderen en hierdoor krijgen ze ook geen goede naam........(cube en playstation fans : "zie nou wel, microsoft is hardstikke slecht...net een nieuwe console op de markt en nu alweer veranderen dr klopt gewoon nix van die box")
Je bedoelt dus te zeggen dat AMD 13 dollar per CPU gaat BETALEN aan Microsoft om die dingen in de XBox te krijgen? http://www.tweakers.net/nieuws/21836
Dat Tweakers bericht zegt niks. Dat gaat over de P4, in de Xbox zit n Celeron Laptop editie 733mhz, als de AMD proc in de Xbox komt zal die dus ook zo'n kloksnelheid hebben.. dat is veel goedkoper om te produceren (dan een snelle amd XP 1700 ofzo)