nieuwe xbox360

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door the hammer, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister een nieuwe xbox 360 gekocht fully uploaded paket met battlefield2.
    maar mijn vraag ik kan hem niet afsluiten of moet je het spel er gewoon uithalen?

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je op de grote knop drukt gaat ie uit ;)

Welkom op het forum

/edit: bedoel je het spel afsluiten? Op de dashboard knop van je controller drukken (die middelste ronde), en dan op y

3. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    he bedankt he:thumbs:

ik heb hem nog maar net en nog nooit een xbox gehad dus moet alles nog uitvinden *)

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier met je xbox en welkom op het forum :b:

5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    hej bedankt.
    aleen heb een vraag over xbox live .

er staat bij dat ej 1 maand gratis mag uitproberen.
    maar ik moet laatse 4 cijfers van creditcard opgeven bij aanmelden.
    wie weet hoe dat moet

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dat ook bij dat pakket een handleiding zit...staat het allemaal in.
    Welkom overigens.
    Topic staat ook verkeerd, misschien ook even de regeltjes van het forum lezen.
    Lekker weekendje lezen. ;)

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor het verkeerd plaatsen maar ik kan het niet vindenin de handleiding van me xbox

8. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet toevallig je inlogcode, die bestaat uit 4 van deze "buttons">> Y, X, B, A, RB, LB, RT, RB???

Lijkt me namelijk zeer onmogelijk dat je je cc nummer in moet voegen als jij BF 2 op live wilt spelen.

/ Edit: leest weer eens niet goed |:-

Is toch heel simpel, als jij de laatste 4 digits van je cc in moet vullen, pak je dus je creditcard en kijkt naar de laatste 4 cijfers :+

Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  9. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik weet niet echt wat je hiermee bedoeld... ik heb me ook aangemeld voor live (nu silver account) en heb nooit wat hoeven te betalen en ook niet hoeven in te vullen (heb geen eens een creditcard)

10. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen creditcard nummer |:-

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je ouders misschien?

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    voor 360 live hoef je toch geen creditcard te hebben?
    Je neemt gewoon een silver abbo als je kunt kiezen tussen silver 1 jaar gold, en 3 maanden gold, en de rest komt vanzelf.
    Zodra je kiest voor het silver abbo, dan komt er vanzelf een melding dat je in aanmerking komt voor een maand gratis gold!

Succes :thumbs:

13. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Heej, Welkom op het forum.
    Voor Xbox Live heb je nu niet meer een creditcard nodig. Je kan kaartjes kopen in de winkel van 3 tot 12 maanden, deze varieren van 25.00!? tot 60.00 euro.

edit: Overigens is dit niet het goed forum gedeelte, dit is voor het problemen enzo met het forum/frontpage van XBW.

http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=61 daar zou het eigenlijk moeten.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Juist, welkom op het forum.

Dit is dus niet het juiste forumgedeelte, de post boven me zegt waarom. Je moet in het Xbox 360 Algemeen gedeelte zitten. En als je vragen hebt kan je altijd beter eerst de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken of zelf eens rondkijken. Desnoods kan je als je wat korte, simpele vragen hebt, die in het Algemene xbox360 vragentopic stellen.
    Deze thread gaat dicht, want dit forumgedeelte is dus alleen voor problemen met de website. :)

Laatst bewerkt: 15 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina