ik ben van mening dat je als mens niet kan beslissen over het leven van iemand anders zeker als dat nog zo klein is dat je het niet kan horen.
eigenlijk heeft de Dominee hetzelfde gedaan maar om een andere reden>
iemand moet zelf maar weten wat hij met een foetus doet aar ik vind dat ik niet mag beslissen dat dat gedaante nioet mag lezen.
ik vind ook dat ze die man beter geen doodstraf hadden kunnen geven omdat hij nu zijechte straf ontloopt als hij in de wetenschap is dat hij dood ghaat oke voe,l je zeker niet fijn maar als hij in de wetenschap was ik kan beter dood zijn blijf hier toch wachten tot ik dood ben
Echt criminelen of moordenaars kan je niet sturen door ze levenslang te geven en ze na 21 jaar weer vrij te laten.(dit gebeurt namelijk in nerderland maar meestal worden ze nog eerder vrij gelaten).
nee echte C&M veranderen nooit en moeten dus voor eeuwig in een betoonen huis zitten en tja dan maken ze zichzelf wel af.
ik zal begrijpen dat anderen een andere mening hebben ook begrijp ik dat er mensen zijn die abortus plegen omdat het kind toch geen toekomst heeft maar als het dat wel heeft doe het dan niet.
Laatst bewerkt: 4 sep 2003