Nieuws over Nintendo

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GustavSan, 8 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alhoewel ik met goedoverwogen keuze voor de xbox ben gegaan, vind ik dit best jammer. Nintendo heeft grote games, zonde wanneer de GC eraan onderdoor zou gaan. Zie onderstaand bericht uit nu.nl --> ongetwijfeld oud nieuws voor de beursoplettende gamers, maar voor mij was het nieuw

m-X

--------------------------------------------------------------------------------
    Verkoop GameCube grote teleurstelling

Uitgegeven: 7 april 2003 14:28

AMSTERDAM - De introductie van de spelcomputer GameCube is voor de Japanse fabrikant Nintendo op een grote teleurstelling uitgedraaid, zo meldt de Telegraaf. De GameCube ging het afgelopen jaar 5,6 miljoen keer over de toonbank. De directie had gerekend op 10 miljoen.

De concurrentie is moordend onder de spelcomputers. De GameCube ondervindt veel concurrentie van de Xbox en de Playstation 2. Nintendo kwam maandag meteen met een winstwaarschuwing.

---------------------------------------------------------------------------------

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, eigenlijk was dit al bekend. De gamecube ging inderdaad niet echt lekker *behalve dan in Japan*...

Ik zelf heb nix meer met nintendo, heb tijd geleden N64 gehad maar nintendo bleef dat ding veel te kort supporten *kon de concurrentie ook absoluut niet aan met playstation*.. Op 1 of andere manier was er ook iedere keer een waas over de spellen te zien in de graphics.... En zo wel meer vreemde dingen

Begrijp me niet verkeerd, nintendo heeft (een paar!) ijzersterke titels, ik heb me bijvoorbeeld heel goed vermaakt met zelda ocarina of time en perfect dark. Maar voor mij geen Nintendo meer!

Ik heb gewoon voor de Xbox gekozen, die keuze had ik al gemaakt een jaar voordat hij hier uitkwam... Ik was dan ook 1 van die gekken die dat ding voor 459 euro hebben gekocht. And guess what: Ik heb er nog helemaal geen spijt van!! :9

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook vol overtuiging voor xbox gekozen maar
    ik ben nu aan het zoeken voor een GC dus ik heb er nog wel vertrouwen in. en Zelda en prime geven denk ik wel een boost aan de GC. in ieder geval is zelda in de eerste week dat ie uit in amerika was 1,1 miljoen keer verkocht en daar mag nintendo best trots op zijn. en metroid prime lijkt me echt zo geweldig. daarvoor haal ik ook mijn GC. eerste nintendo die ik dan heb.

4. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een SNES, N64 en een GC dus bij mij mogen ze niet klagen over hun matige verkoop ;)

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er loopt hier al een vergelijkbare thread over de verkoopcijfers van Nintendo, dus ik zet deze op slot.

Zoals ik al zei, het is een vergelijkbare thread, mochten jullie het niet met deze beslissing eens zijn laat het dan via de juiste kanalen weten!

Veel plezier!:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina